Bto vs. Xxod??

Status
Niet open voor verdere reacties.

leevitje

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2009
Hallo mede mensen,

Ik heb twee dagen geleden een BTO notebook samen gesteld.
Na wat research te hebben gedaan leek het mij de beste en goedkoopste manier om een laptop samen te stellen. Ik zat een beetje te twijfelen tussen XXod en BTO.
Op een of andere manier heb ik toch voor BTO gekozen ik weet niet waarom,ik denk dat ik er gewoon een goed gevoel bij kreeg ;) .

Nou was mijn vraag eigenlijk welk merk is beter qua prijs/kwaliteit en qua behuizingen en componenten die ze in hun notebooks stoppen. Welke is het meest betrouwbaar? Ze zullen allebei goed zijn daar heb ik geen twijfel aan (anders had ik niet die notebook gekocht XD)
Ik hoor het graag van jullie.
Alvast bedankt.

Groetjes,

Levi.

Heb hier ook een BTO staan. Qua componenten maakt het niet uit, de barebones komen allemaal bij maar een paar leveranciers weg (o.a. Compal, MSI en Asus).

Mijn BTO/Compal starte niet op na ontvangst en het inbouwen van de benodigde onderdelen, ik had dus echt de barebone gekocht. Na wat inventariseren moest het de notebook zijn, al bleef BTO volhouden dat het waarschijnlijk een kapotte CPU was. Na het retour sturen en een BIOS reset liep de boel als de brandweer.
Ik ben van mening dat de support wel beter kan, maar kennis en support is toch vaak ver te zoeken. Mijn huidige MSI is ook niet goed behandeld door het 5* ( ;) dacht het dus niet) reparatiecentrum. Maar goed het flexen van het toetsenbord (was dus niet goed vastgezet) heb ik zelf maar opgelost.
De BTO loopt verder nog prima, dus daar geen klachten over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan