BTW-nummer bij Vista upgrade bestelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Ik weet zo niet of het hier goed staat, maar het gaat over Vista, hoewel het geen probleem met Vista zelf is. Anyway, zoals vast wel meerdere mensen op dit forum, heb ik een ipgrade-leaflet gehad bij mijn laptop waar WinXP MCE op stond. De bedoeling is dat je via een site dan Vista kan bestellen, gratis of met korting, omdat je zo kort voor de release WinXP hebt gekocht.
Na het invullen van de betreffende velden, stuitte ik op een veld waar ik een BTW-nummer in dien te vullen. Aangezien ik deze computer gewoon prive heb gekocht, kan ik een dergelijk nummer niet invullen.
Zit iemand met ditzelfde probleem? Ik heb al naar Moduslink (de organisatie die de betreffende website beheert) gemaild, helaas zonder resultaat.

Hallo Kenju,

Als je niet BTW plichtig bent dan maakt dat geen verschil of je wel of geen nummer invult.

Formeel wellicht niet. Maar je kunt op de website niet verder als je geen legitiem nummer invult. Nu kan ik wel een nummer invullen van een bedrijf, maar ik weet niet wat voor moeilijkheden ik dan krijg (met de bestelling, of met het betreffende bedrijf).

hoi, ik kwam wel verder, als je de eerste vraag met- ja -beantwoord.

dacht ook de tweede vraag met -ja-beantwoorden,dan kan je verder zonder btw nummer.

Hmm, ik hoef helemaal geen vragen met 'ja' te beantwoorden :). Ik kies mijn Windowsverise, vul dan de gegevens van mijn computer is (serienummer en COA) en kom dan ik het veld met mijn naam-/adresgegevens het VAT-number (=BTW-nummer).

Mailen met Moduslink heeft overigens geen zin. Meerdere mensen (waaronder ik) hebben het gedaan, maar 0,0 respons op gehad. Morgen ga ik even bellen met Moduslink (die voor alle duidelijkheid zorgdragen voor de upgradedistributie voor MS) via nummer +800 666 44 666. Vanmorgen kreeg ik iig alleen maar een 'in gesprek'-toon. Het schijnt overigens dat je een Engelstalig persoon aan de lijn krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan