Kenju
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jul 2001
Ik weet zo niet of het hier goed staat, maar het gaat over Vista, hoewel het geen probleem met Vista zelf is. Anyway, zoals vast wel meerdere mensen op dit forum, heb ik een ipgrade-leaflet gehad bij mijn laptop waar WinXP MCE op stond. De bedoeling is dat je via een site dan Vista kan bestellen, gratis of met korting, omdat je zo kort voor de release WinXP hebt gekocht.
Na het invullen van de betreffende velden, stuitte ik op een veld waar ik een BTW-nummer in dien te vullen. Aangezien ik deze computer gewoon prive heb gekocht, kan ik een dergelijk nummer niet invullen.
Zit iemand met ditzelfde probleem? Ik heb al naar Moduslink (de organisatie die de betreffende website beheert) gemaild, helaas zonder resultaat.
Na het invullen van de betreffende velden, stuitte ik op een veld waar ik een BTW-nummer in dien te vullen. Aangezien ik deze computer gewoon prive heb gekocht, kan ik een dergelijk nummer niet invullen.
Zit iemand met ditzelfde probleem? Ik heb al naar Moduslink (de organisatie die de betreffende website beheert) gemaild, helaas zonder resultaat.