buda bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

adavandijk

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2012
Hallo allemaal

Mijn man heeft een usb stick van zijn werk meegenomen en wil daar muziek en foto's opzetten en die dan op de tv bekijken. Nu staat er een buda bestand op die steeds van de gedownloade muziek heel vreemde bestanden maakt. Geprobeerd de usb te formateren en daarna weer overnieuw de muziek erop te plaatsen maar gaat toch weer fout. Hoe krijgen we de usb stick schoon en werkend?.

Ga eens naar Start -> run en tik compmgmt.msc
Ga daar naar Disk management en zoek je USB stick op.. staan daar meerdere partities?!

Dat 'buda' bestand (of is het een map?) staat dat er op vóór of ná dat je de USB-stick in de TV hebt geplaatst?

Ter info: ik heb een BluRay-speler van Panasonic met USB-aansluiting. Nadat ik bijvoorbeeld een film vanaf de USB-stick heb bekeken op deze BluRay-speler, is er op de USB-stick een map zichtbaar met de naam Buda. Deze is in Windows niet te verwijderen, maar wel via de speler zelf. Misschien dat je met je TV iets vergelijkbaars meemaakt.

Ga eens naar Start -> run en tik compmgmt.msc
Ga daar naar Disk management en zoek je USB stick op.. staan daar meerdere partities?!

nee er staat maar 1 partitie op. Wel meerdere mappen. Muziek/foto's/video en dan die buda map

Na het formateren was het buda bestand weg. Dus zou kunnen dat de tv of de bluray speler het bestand heeft gemaakt. maar hoe kan het dan dat de mp3 bestanden dan onleesbaar worden? en hoe los ik dit op.

Heb je het ook al eens met een andere USB-stick geprobeerd? En, ik weet niet of het mogelijk is op je TV, wat gebeurt er als je de USB-stick formatteert op de TV en daarna de MP3-bestanden erop zet?

sorry was een paar dagen weg. Andere usb stick genomen en niet in de blueray speler maar direct in de tv gedaan. Probleem opgelost. Bedankt voor het meedenken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan