Budget €600 Welke PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanberghe

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2012
Ik zit met een Apple laptop en wil nu terug een desktop PC om met windows te werken. Dit zou vooral zijn om te gamen, maar ook gewoon om zware programma's zoals photoshop en dergelijke te draaien.
Omdat het budget wat aan de lage kant is voor een gaming pc had ik al iets opgezocht op internet.

Goed of niet?
Keuze 1: http://www.vandenborre.be/desktop-computer/hp-p6-2010be
Keuze 2: http://www.fnac.be/nl/Catalog/Detai...Index=1&pageSize=8&orderBy=pd_stockDisponivel

Budget - 600 a 700 euro
Doel - Gaming, Foto-Videobewerking
Omgeving - speelt niet zo van belang (staat achter deurtje van mijn bureau)
Assemblage - liefst kant en klaar (kan zelf ineensteken)

Besturingssysteem - Windows 7 64bit (kan zelf voor zorgen)
Opties / randapparatuur - beeldscherm/toetsenbord/muis aanwezig!

Alvast bedankt en hopelijk kunnen jullie mij helpen!

allebij niet de videokaarten in beide systemen zijn workstation kaarten gamen is dus niet optimaal eigenlijk gewoon niet mogenlijk

ik neem aan dat u in belgie woont dan kan het zijn dat de prijzen duurder zijn omdat jullie 21% btw betalen en wij maar 19%
het lijkt mij dus slimmer om dit bij een nederlandse webshop te bestellen

Je kan een pc kopen zoals de mijne.
Ik gebruik het om op te gamen en leren zware programma's op laten draaien.
Prijs rond de €500 harde schijf 1500 GB ik heb hem in photohall gekocht toen €699 ongeveer 1 jaar geleden.
Alle spelen zoals MW3,Assassins's creed brotherhood (beeldkwaliteit op laag)assassins creed revelations (beeldkwaliteit op laag) , prototype,GTA IV werken er op.
En je hebt ook nog grote harde schijf een van de harde schijf kan je er uit halen met een knop je krijg ook Acer Aspire Revo View er bij en een wifi adapter met Acer Aspire Revo View kan je die haalbare harde schijf in doen en op tv met een HDMI kabel (je krijg die HDMI kabel mee met de PC) aansluiten en film op hoge kwaliteit kijken.

Acer Aspire Revo View:
http://www.youtube.com/watch?v=m59piZOSamQ

Winkel:
http://www.photohall.be/photohall_nl/index.html

Laatst bewerkt:
@wakmen sorrie hoor maar dat is echt niet wat je kan aanraden bij fotobewerkingen en gaming...

films kun je op vrijwel iedere huis tuin en keuken pc op "hoge" kwaliteit bekijken

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf een bedrijfje om website's te maken, dus kan ik 21% btw aftrekken, verandert dat iets aan de mogelijkheden? :)

Hoi!
Voor een goede game pc moet je over een goede videokaart beschikken.
Ik kan bij de 2e keuze geen informatie vinden over de videokaart. Bij de 1e keuze wel namelijk: AMD Radeon HD 6450

Ik zou dus voor de eerste keuze gaan. Met die pc + videokaart kun je perfect gamen lijkt mij. ( + de andere dingen die je er allemaal mee wilt doen. )
Als je nog vragen hebt hoor ik ze wel.

Succes met je keuze!
Groeten Rick.

Ik heb zelf een bedrijfje om website's te maken, dus kan ik 21% btw aftrekken, verandert dat iets aan de mogelijkheden? :)

ja dat doet het zeker dat kan zo 100 euro schelen
zeker als je dan ook nog eens producten in nedelrand besteld prijzen zijn hier standaard goedkoper

Ik zou dus voor de eerste keuze gaan. Met die pc + videokaart kun je perfect gamen lijkt mij. ( + de andere dingen die je er allemaal mee wilt doen. )
spijker even je hardware kennis bij de HD6450 is totaal geen game kaart maar een workstation kaart
die kaart is dus bedoelt voor email filmpjes office werk

Laatst bewerkt:
het systeem wat razer heeft geplaatst is een goed systeem de prijs mag dan wel 698 euro zijn zonder btw is dit € 578,99 euro ik zeg kopen!
GTX550 is een instap game kaart kan iedere game prima aan verwacht alleen geen high settings eerder medium

nee GT420 is precies het zelfde verhaal als bij de HD6450

het systeem wat razer had geplaatste is krachtiger en goedkoper dan het systeem wat jij net had geplaatst

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf een HD4330 en daar speel ik bijvoorbeeld ook Microsoft Flight Simulator mee. ( dit is een spel van 13 GB ) dus waarom zou de HD6450 niet goed dienst doen voor het gamen?

flight simulator is cpu gebaseerd hiervoor heb je dus geen krachtige gpu nodig
ga maar eens Battlefield 3 spelen ofzo dan zal het een totaal ander verhaal zijn

hier nog een benchmark van de HD5450 precies het zelfde als de HD6450 (HD6450 is niks anders dan een rebranded HD5450)
klikerdeklik 9.8 FPS totaal niet speelbaar

Laatst bewerkt:
yup helemaal prima als je wilt kun je later altijd nog meer werkgeheugen bij prikken als je gaat renderen
kost iets van 20 euro ofzo

yup helemaal prima als je wilt kun je later altijd nog meer werkgeheugen bij prikken als je gaat renderen
kost iets van 20 euro ofzo

Ok super! bedankt iedereen, dit zal ik vanavond nog bestellen :thumb:
Nu enkel hopen op een snelle levering!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan