Budget blue ray, backup pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Generation Kill

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
Budget - zo goedkoop mogelijk rond 400 liefst er onder

Doel - Enkel back up's, Blue ray films afspelen op full HD TV, Geen internet geen overclock geen gaming, geen office.

Hoe belangrijk is stilte?
Enigszins belangrijk- als we film gaan kijken wil ik de pc liever niet horen, echter staat geluid wel vrij luid
Assemblage Zelf, echter heb ik geen beschikking tot andere CPU dus een bios die compatibel is met de CPU is belangrijk

Opties: cardreader indien budget toelaat
Besturingssysteem - al aanwezig
Andere software? - niks

Randapparatuur
Alles is al in huis, helemaal niks nodig

Echt zo goedkoop mogelijk, hij komt naast de TV te staan, gaan alleen maar backup op en films via hardeschijf veelal blue ray films van HDD

Zelf ben ik helemaal niet thuis in het budget gedeelte, dus daarom deze oproep :P

Laatst bewerkt:
me pa wili een gewone pc, en niet zo'n klein ding.

Als de functie van de pc veranderd moet de hardware ook kunnen veranderen dus moet het wel een midi of mini zijn.

Edit: laatste bericht ga 3 dagen op 'survivallen'

Laatst bewerkt:
Hier een goede pc: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[257988]=1&product[71255]=2&product[79085]=1

wel 450 euro, maar goede kwaliteit budget pc met een blue-ray speler. (niet brander!) Videokaart geeft geen geluid af omdat er geen fan op zit. Twee fans bij gedaan voor voor en achterkant, er zit al een fan in die kast maar ik verwacht niet dat hij erg stil is. (de 2 fans zijn 18 dBA) Ik weet niet precies hoe het zit met de processor, maar verwacht gewoon stil. Je kan hier gewoon goed mee rond gaan, maar upgraden is wel vereist als je later van plan bent om erop te gaan gamen :P Ook trouwens nog een goedkope prima kaartlezer. (heb hem zelf)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan