margriet1971
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2009
in ander deel van dit forum al gemeld dat mijn pc dood is en ik denk er tóch over binnen een maand een nieuwe te kopen.
Heb wat rond gesnuffeld en ik kan nog wat zaken van mezelf hergebruiken (zo oud is die pc nl. nog niet).
Ik speel wel graag goeie games, enmijn huidige pc was daarvoor maar "net op het randje".
Daarom: Een game pc - eentje waar ik dus COD MW2 op kan spelen, maar wel voor een redelijk budget.
Eigen onderdelen: dvd speler, harde schijf, voeding (? 340W)
Geluidskaart is geen must. Kast is er evt. dus ook nog. Beeldkaart vind ik wel belangrijk!
Vroeger stelden we hem vaak zelf samen, maar ik durf niet te zeggen of dit nu nog steeds handig/goedkoop is, omdat ik niet weet hoe het met garanties zit.
Als ik hem wil laten maken.... waar is het dan gunstig??
Ik vond deze pc: is dit interessant? De aanschafprijs is 399 - NIEUW
Quadcore Gaming PC: Voor de zwaardere gebruikers. Een zeer krachtig systeem waarmee u de komende jaren vooruit kunt!
Het systeem beschikt over een krachtige quad-core processor voor meerdere taken/games tegelijk, 1024MB videokaart, 4GB intern geheugen en 500GB opslag voor al uw data.
Prima geschikt voor Full HD video's of Youtube HD vloeiend af te spelen!
Geschikt voor games zoals: Call of Duty World at War 2, GTA 4, Need for Speed Shift, Crysis, Far Cry 2.
- Processor: AMD Athlon II 4x3.0Ghz (Overclocked)
- Videokaart: ATI Radeon 4650, 1024MB eigen geheugen (HDMI, DVI, VGA)
- Geheugen: 4GB DDR3-1333
- Hardeschijf: Maxtor 500GB
- Overig: Samsung DVD-brander, 6xUSB, 7.1 HD Audio, Gbit LAN
Levertijd: Uit voorraad leverbaar
Heb wat rond gesnuffeld en ik kan nog wat zaken van mezelf hergebruiken (zo oud is die pc nl. nog niet).
Ik speel wel graag goeie games, enmijn huidige pc was daarvoor maar "net op het randje".
Daarom: Een game pc - eentje waar ik dus COD MW2 op kan spelen, maar wel voor een redelijk budget.
Eigen onderdelen: dvd speler, harde schijf, voeding (? 340W)
Geluidskaart is geen must. Kast is er evt. dus ook nog. Beeldkaart vind ik wel belangrijk!
Vroeger stelden we hem vaak zelf samen, maar ik durf niet te zeggen of dit nu nog steeds handig/goedkoop is, omdat ik niet weet hoe het met garanties zit.
Als ik hem wil laten maken.... waar is het dan gunstig??
Ik vond deze pc: is dit interessant? De aanschafprijs is 399 - NIEUW
Quadcore Gaming PC: Voor de zwaardere gebruikers. Een zeer krachtig systeem waarmee u de komende jaren vooruit kunt!
Het systeem beschikt over een krachtige quad-core processor voor meerdere taken/games tegelijk, 1024MB videokaart, 4GB intern geheugen en 500GB opslag voor al uw data.
Prima geschikt voor Full HD video's of Youtube HD vloeiend af te spelen!
Geschikt voor games zoals: Call of Duty World at War 2, GTA 4, Need for Speed Shift, Crysis, Far Cry 2.
- Processor: AMD Athlon II 4x3.0Ghz (Overclocked)
- Videokaart: ATI Radeon 4650, 1024MB eigen geheugen (HDMI, DVI, VGA)
- Geheugen: 4GB DDR3-1333
- Hardeschijf: Maxtor 500GB
- Overig: Samsung DVD-brander, 6xUSB, 7.1 HD Audio, Gbit LAN
Levertijd: Uit voorraad leverbaar
Laatst bewerkt: