Budget Game PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
FS zal nog wel lukken maar SH5 wordt niets.
Wat vinden je ouders ervan dat je een dergelijke budgetmachine wil gaan kopen?
Als ze betrokken zijn in de beslissing dan zou ik je adviseren om het NIET te doen.
Ik weet niet wanneer jij 14 wordt, maar ik garandeer voor je 100% dat jij vóórdat je 14 jaar en 6 maanden oud bent, je deze machine het liefst bij de (game)schroothoop wil gaan zetten.
Jouw 'behoeften' op gamegebied groeien net zo snel als dat je leeftijd in maanden toeneemt. De machine kopen is écht weggegooid geld.
Voor een redelijk fatsoenlijke machine waarop je een beetje redelijk kunt gamen ben je minimaal € 650,-- kwijt. (Maar ook die machine van € 650,- wil jij uit het raam gaan gooien, láng voordat je 15 wordt)

Laatst bewerkt:
Sorry gast0225 maar ik weet niet zeker of je gelijk hebt want mijn pc waar ik nu achter zit is pas echte troep en toch doet fs het nog op high settings. En NEE ik mag helemaal niks kopen ik wil eigenlijk gewoon weten wat ik zou willen als ik genoeg geld zou hebben (Ik heb 730 euro ofzo maar dat wil ik niet allemaal uitgeven)

Zoals ik al schreef zal FS nog wel lukken....................... maar SH5 wordt niets.

En ja, ik héb gelijk.

Geef het geld eerder aan een playstation o.i.d. uit, daar ga je véél meer plezier van hebben dan van een budgetmachine om mee te gamen.

Laatst bewerkt:
Maar zou het dan gewoon bijna hetzelfde zijn als de pc die ik nu heb?

Ik weet niet wat je nu hebt.

Het allerbelangrijkste uit mijn posting van 22.10 uur staat eigenlijk in de laatste 4 zinnen.

Laatst bewerkt:
echte troep:
Windows XP Professional 32-bit SP2
Processor: Intel Pentium 4 Prescott 90nm Technologie
Ram: 2 GB
Moederbord: Lite- On Tech. 08FCh
Intel 82865G Graphics Controller

Gecheckt met Speccy

Koop nu een playstation en spaar door tot je 15 a 16 bent en koop een échte gamemachine.

whatever, als het maar geen pc game computer wordt van een honderd of 4.

maar wat bedoel je eigenlijk met 'FS kan nog wel'. bedoel je dan alles op ultra of ergens op medium of zoiets

Dat weet ik niet, ik bezit niet de hardware die je hebt, noch de game. Ik kan alleen maar uitgaan van de steriele cijfers die ik lees.

Ik weet niet of je inmiddels na een maand al een console hebt gekocht, maar ikzelf heb een pc gekocht 3 jaar terug voor 550 euro, en deze kan nog steeds bf4 aan op medium...

Als je gewoon een athlon 750K in een pc doet met een R9 270X dan kom je makkelijk onder de 550 euro uit en heb je een beest pc, aangezien athlon CPU's absoluut niet slecht zijn ;)

Dan heb ik het bijvoorbeeld hier over:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...469019]=1&product[398419]=1&product[648595]=1
Vervang de Athlon CPU met een FX6300 en je hebt een pc die nog sneller is

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan