Budget gamepc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickkert

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2015
Hallo, mijn naam is Rick 15 jaar.
Ik wil graag een gaming pc halen waar ik spellen zoals call of duty en counterstrike normaal op kan spelen.
Ik wil liever niet hoger gaan dan 400 euro, besturingssysteem maakt me niet veel uit ik kan het ook wel zelf installeren.
Ik zou ook graag 8gb werkgeheugen willen hebben zodat ik ook andere programmas open kan hebben staan zonder lagg te hebben in game.
Zou iemand mij willen helpen bij het samenstellen?
Groeten.:D

Ook zou ik graag hdmi aansluiting willen en als het mogelijk is ook een usb 3.0 poort.

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen,

Welkom op Helpmij.nl

Ik ben even zo vrij geweest om de twee berichten even samen te voegen er is een mogelijkheid om je bericht aan te passen rechts onderin;)

En ik denk dat je budget toch wel wat aan de lage kant is neem aan dat je alleen de pc zelf wil en geen randapparatuur maar dan nog zou ik voor de games die je wilt spelen even door sparen.

Ga voor tweedehands dan kan je toch nog het meeste waar voor je geld krijgen.

Bedankt iedereen ik denk dat ik toch maar ff moet doorsparen. bedankt voor de tips.:)

"http://pc-samenstellen.nl/amd-game-c...e#samenstellen deze gaat iets over je budget heen, maar misschien toch nuttig" Deze heeft geneens een dedicated GPU :O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan