Budget Gaming PC 500 600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leonidas88

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2009
Beste mensen van dit forum,

Ik heb eerder gebruik gemaakt van dit forum met alle tevredenheid, dus bij deze wil ik graag weer wat advies voor een nieuwe PC. Ik hoop met het onderstaande systeem BF3 lag free te spelen, het hoeft niet op de extreemste setting, med-high is ook goed, ik wil ook muziek opnemen en beetje videobewerking doen. En wat advies voor een nieuw scherm (budget rond 200-250 euro)

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...243016]=1&product[277361]=1&product[355773]=1

ik denk dat je het wel kan spelen, maar niet op de hoogste settings.
voor een beeldscherm ligt het aan hoe groot je wilt?
ik vindt zelf dit wel goed: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...364212]=1&product[383039]=1&product[396801]=1
van het geld wat je dan overhoud kun je dan een betere processor en videokaart kopen,
en je hebt geen kast in je samenstelling, is dat perongeluk of heb je er al een?

Edit: al je een groter scherm wilt zijn dit nog opties:
1. http://azerty.nl/2-1132-225335/lg-w2343t-pf-lcd-scherm-tf.html
2. http://azerty.nl/2-1056-394084/lg-w2443t-pf-lcd-scherm-tft.html

Laatst bewerkt:
Ben de kast vergeten ****, kan je dan een zo goed mogelijk systeem maken rond de 650 euro dat is dan exclusief de monitor.

EDIT: ik heb al een erg goede LCD tv (ook 3d) kan ik deze niet als scherm gebruiken? of is er toch een groot verschil met PC monitoren en LCD tv's.

Laatst bewerkt:
nee bijna niet kan je allebij via HDMI kabel aansluiten
moet hier ook windows bij?

zo nee
klikerdeklik

sandy bridge van intel is op het moment bang for buck

Laatst bewerkt:
Ik heb laatst een nieuwe pc gekocht, ik kan er GTA IV bijvoorbeeld lag free op spelen. Hier de LINK Ik heb hem met AMD PHenom II x6 processor genomen + windows 7 64 bits kom je uit op 575 euro.

Ooh wacht ik zie net nog iets, bij mij toen ik hem kocht (een week geleden) zat de ATI HD 5770 er automatisch bij, nu moet je daar opeens 90 euro extra voor betalen!!! En zit de 5450 er bij.

de Sandy bridge cpu's zijn sterker/sneller als het gaat om gamen en kosten evenveel
je hebt niks aan die 2 extra cores die de phenom x6 aanbied tijdens het gamen...

Dus firestorm als ik het goed begrijp kan ik met dit systeem:

Meeste recente games spelen op hoge settings
Lag free BF3 spelen (op medium-high)
Mijn LCD tv als monitor gebruiken
zo'n 2-3 jaar mee verder

alvast bedankt voor je tijd.

Edit: Weet je nog een leuke wireless toetsenbord en muis

Laatst bewerkt:
wireless raad ik echter wel af wil je gaan gamen
vertraagd je reactie snelheid waardoor jij in een dissadvantage komt tegen over je tegenstanders
zeker als jij BF3 wilt gaan spelen

en ja over 2/3 jaar speel jij nog steeds spellen op medium/high
de computer is ook future proof je kan dan als het moet nog makkelijk upgraden

bedoel meer voor het surfen en media downloaden, films bewerken, dan kan ik gewoon lekker achteruit op de bank liggen. Voor gamen heb ik al een degelijk setje, al zijn ze wel weer 5 jaar oud :)

Dus kan je me 2 aan raden, voor gamen en het bovenstaande.

grtz leo

Sorry dat ik even tussendoor komt, maar die cpscomputers .. is dat een goede leverancier/site? ik ben van plan daar een pc te kopen (kwam rond de 800euro uit) en hij is wel opvallend goedkoop.. bij informatique ofzo heb ik voor dat geld een vele minder goede pc

bedoel meer voor het surfen en media downloaden, films bewerken, dan kan ik gewoon lekker achteruit op de bank liggen. Voor gamen heb ik al een degelijk setje, al zijn ze wel weer 5 jaar oud :)

Dus kan je me 2 aan raden, voor gamen en het bovenstaande.

grtz leo

klikerdeklik

de eerste is een goedkope wireless muis+toetsenbord combinatie
en de tweede een toetsenbord met gaming muis

@bluefox voor een samengestelde pc bij bijvoorbeeld 4launch of Azerty heb je beter
Phenom x6 cpu's heb je niet veel aan tijdens het gamen

Laatst bewerkt:
Sorry dat ik even tussendoor komt, maar die cpscomputers .. is dat een goede leverancier/site? ik ben van plan daar een pc te kopen (kwam rond de 800euro uit) en hij is wel opvallend goedkoop.. bij informatique ofzo heb ik voor dat geld een vele minder goede pc
Sorry voor late reactie, ma bij mij werkte hij goed. Vrijdag 10 uur savonds bestelt dinsdag met de tnt gekregen.
En hij loopt btw als een zonnetje

ja een leek kan het verschil niet zien van een high end pc en een mid range pc

hij werkt meschien wel goed maar kan dus veel minder aan...

Het is misschien een mid range pc, maar hij kan heel veel aan. BF3 heb ik ge(kocht ahum) en gespeeld op hoogste instellingen, en er lagt niks. En ik gaf dit antwoord omdat hij ernaar vroeg,
dat jij het niks vind, vind ik best. Maar nu werkt hij nog goed en de komende jaren ook nog wel en langzaam zul je de instellingen lager moeten gaan zetten maar dat heb je alle computers.

En btw je meot helemaal zelf weten wat je gaat kopen hoor.
Ik vindt die van mij goed, maar mis jij wel niet! Nou iniedergeval nog succes met er een uitzoeken!

Laatst bewerkt door een moderator:
Je weet dat BF3 Battlefield 3 is toch ? die komt pas in het najaar uit. Dus onmogelijk dat je die al gespeeld hebt. Demo komt pas na de E3 uit als i het goed heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan