Budget gaming pc 600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anthocyanes

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
Berichten
64
Budget: 600 euro
(maar geld groeit niet aan een boom!!!)

Doel: games spelen, het liefst de nieuwe BF1 als hij uitkomt.
Weet niet of dit haalbaar is en evt. In welke kwaliteit.
Ander doel: upgradebaar in de toekomst.(SSD hoeft van mij niet meteen..)

Omgeving: hij komt in een ruimte met 2 poesen, qua geluid ivm koeling maakt het me
Niet zoveel uit.(headset/boxxen) Alleen de behuizing huisdier vriendelijk/niet teveel lampjes.

Ik wil ook 2 schermen kunnen aansluiten(monitor op HD) en het liefst een inbegrepen geluidskaart op de mobo.
Assemblage doe ik zelf, windows heb ik een nog in 7... Dus die kan ik later upgrade.

Ik zoek ook nog een scherm, minimaal 24" los van het budget hierboven,
Maar rekening houdend met dat ik nog een scherm moet kopen
1080p lijkt mij voldoende wel met HD ingang.(is het beste toch?)

Alvast heel erg bedankt
 
Als eerste de monitor: full HD is standaard tegenwoordig. Het is echter ver van "het beste". Er zijn monitoren met nog veel hogere resolutie. Persoonlijk zou ik tegenwoordig altijd een monitor kopen met minstens ook een display port (DP) ingang. Ook is het gebruikte panel erg belangrijk.

600 euro is een redelijk budget, maar je moet dan niet BF1 op ultra, ultra willen spelen. Ik zou echter toch kijken of je niet iets meer in de videokaart wil steken. Of je moet een compromis doen met de CPU.

basissysteem ZONDER videokaart:

https://azerty.nl/winkelmandje/wink...537212]=1&product[837551]=1&product[733773]=1

Er kan nog 60 euro vanaf door iets andere componenten te kizen, maar er is op dit moment eigenlijk geen goede videokaart in het 150-200 segment. je hebt 130 euro en dan eigenlijk 220. Er zit weinig tussen op het moment. 130 euro past prima in dat systeem, maar dan moet je wel realistisch zijn over de prestaties in BF1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan