Budget Gaming PC Setup.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kells

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2011
Zal deze pc goed genoeg zijn voor bf3 denken jullie? of er is iets wat ik echt moet veranderen? (ik weet dat er nog geen system spec voor bf3 zijn)
En zal ik een betere kwaliteit ermee krijgen dan op de xbox360?
http://img810.imageshack.us/i/pcbf3.png/
Ooh nog 1 vraag, wat is een betere vid kaart de evga gtx460 of de sapphire hhd6850?

Laatst bewerkt:
nou dat lijkt me sterk je hebt een upgrade kit geselecteerd
en dan horen moederbord + processor wel bij elkaar te passen/werken
je voeding is sterk zat

Toen ik wou kijken hoeduur ik uit kwam als ik zegmaar alles van de upgrade kit los zou nemen nam ik dat moederboard maar kon ik die processor er niet opzeggen.
En dat vond ik een beetje vaag.

AMD zei:
500 Watt or greater power supply recommended
dus moet normaal wel lukken, maar ik raad toch aan dat je een iets grotere pakt.

Waarom zou die processor er niet op gaan? die processor is AM3 en je moederbord ook dus dit mag geen probleem geven!

dus moet normaal wel lukken, maar ik raad toch aan dat je een iets grotere pakt.

Waarom zou die processor er niet op gaan? die processor is AM3 en je moederbord ook dus dit mag geen probleem geven!

Omdat bij de pc builder het op de 1 of andere manier niet mogelijk was.
En wat bedoel je met wat groters?

Laatst bewerkt:
OCZ fatal1ty 550watts is een goede keuzen
of OCZ stealthXstream 500watts niet al te duur maar zeker goed genoeg

Game pc

Zal deze pc goed genoeg zijn voor bf3 denken jullie? of er is iets wat ik echt moet veranderen? (ik weet dat er nog geen system spec voor bf3 zijn)
En zal ik een betere kwaliteit ermee krijgen dan op de xbox360?
http://img810.imageshack.us/i/pcbf3.png/

Mod edit

Je nieuwe vraag hierbij gezet.Niet nodig wederom een nieuw topic voor te openen.

Succes

grote kans dat dit goed gaat werken
en zeker beter dan de Xbox360 das 6 jaar oude hardware en wat je nu hebt is hooguit 1 jaar oud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan