Budget (gaming) pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Epeon01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2013
goede avond (nacht) allemaal,
Ik zal het kort proberen te houden.

Ik ben op dit moment nog student, en mijn huidige computer heeft het helaas begeven. Ik heb slechts een klein budget om een nieuwe pc van te kopen.
(zelf samenstellen is prijs/kwaliteit gezien altijd het beste heb ik mij laten vertellen)

Ik heb echter totaal geen verstand van hardware en computers in het algemeen en vroeg me dus af of iemand mij kan helpen met het nagaan
of de verschillende componenten wel "compatible" zijn. En of dat ik misschien essenti�le onderdelen mis. (Ik heb de pc samengesteld door actief in te lezen op verschillende sites, maar weet niet of mijn kennis hierdoor nu voldoende is, vandaar dat ik hier om advies kom vragen)

De computer die ik heb samen gesteld bestaat uit de volgende onderdelen: ( ik ben al in het bezit van een monitor/ toetsenbord en muis) Mijn vraag betrekt zich dus puur op de kast)

proccesor - AMD a10-6800k APU
interne harde schijf - Western Digital Caviar Black (1TB/SATA3.0)
Moederbord - Gigabyte F2A75M-D3H,sFM2
Geheugen - Corsair Vengeance DDR3,1866-8GB KIT
behuizing - Cooler Master Elite 334U (midi tower)
voeding - Corsair CX430
DVD re-writer - Samsung DVR DL 8X,USB2.0
Interne draadloze netwerkkaart - ?????? = ?????? (heb ik automatisch internet op mijn computer, of moet ik hier nog iets extra's voor aanschaffen? Ik zou graag draadloos internet willen hebben op mijn computer)

M.b.t het gamen, speel ik niet echt spellen die grafisch veel eisend zijn, ik vermoed dus dat ik voldoende heb aan de computer die ik samen heb gesteld.
Spellen die ik zoal speel zijn ;

Leauge of Legends
Total war games
Sins of a Solar empire)

Ik wil jullie alvast bedanken voor jullie hulp

Ik speel niet echt spellen die grafisch veel eisen stellen, dus ik denk dat ik voldoende heb aan de computer die ik samen heb gesteld.
Spellen die ik zoal speel zijn ;