budget laptop kopen

• Onderwerp starter Onderwerp starter yolo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yolo

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2013
hallo,

ik wil een laptop kopen maar heb niet veel verstand van wat ik moet hebben. (ik weet wel wat ongeveer goed is maar over videokaarten heb ik geen idee)

ik wil op mijn laptop lichte games (volgens mij heet dat casual gaming) kunnen draaien het liefst de game en dat ik tegelijk ook nog kan skypen :D. ook moet de laptop goed genoeg zijn om word te kunnen draaien voor school. en goed kunnen internetten
mijn budget is rond de €600.
de games die ik wil spelen zijn:
-minecraft
-battlefield play4free (vergelijkbaar met battlefield 2 qua systeem eisen)
-sims 3
en dat soort spellen
niet de nieuwste games dus.

maar zoals ik al zei weet ik zelf wel redelijk wat wel en niet goed is. dus heb ik zelf al wat ''onderzoek'' gedaan. naar laptops en toen zag ik deze aanbieding in de krant van coolblue.nl.
is dit een goede laptop??? volgens mij wel en de reviews zeggen dat het een goede laptop is waar je zelfs de nieuwste games op kunt draaien.
en het lijkt mij ook wel een goede vanwege de 3e generatie intel core I7, 6GB ram en de nvidia geforce video kaart

link: http://www.laptopshop.nl/product/24...irect)|utmcmd=(none)&__utmv=-&__utmk=25067194

ik hoop dat iemand een goed antwoord kan geven.
alvast bedankt

edit: is het windows 8 echt heeeeel anders als windows 7 of is er niet veel verschil?
en doen de meeste programma's het al op windows 8?

Hoi,

Persoonlijk zou ik geen Acer nemen slechte kwaliteit denk dat deze een betere optie voor je zal zijn .

hallo,

zou u mij misschien kunnen vertellen wat er dan niet goed is aan acer qua kwaliteit.
mijn opa heeft jaren acer gebruikt en heeft nooit problemen gehad.
jaa alleen met de klantenservice die schijnt niet zo goed te zijn.

en ik heb nog een vraag over windows 8. is dat echt heeeel erg anders als windows 7. en doen de meeste programma's het op windows 8?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Acer is op zich niet super slecht. Er zijn alleen betere merken te koop.
Dingen die slechter zijn bij Acer zijn bijvoorbeeld:
  • De stevigheid van de behuizing
  • De kwaliteit van het scherm, denk aan de helderheid, kleurechtheid en kijkhoek
Acer is daardoor vaak goedkoper. Toch maakt Acer de laatste tijd hele goede producten.
Ik zou daarom als ik jou was naar reviews kijken van een laptop die jou aanspreekt. Als Acer daar bovenuit springt kun je ervan uitgaan dat het een prima laptop is.

Windows 8 is inderdaad erg anders dan Windows 7. Kijk is naar screenshots op google.
Dit verschil komt vooral door het ontbreken van het startmenu en de Metro UI (of hoe dat ook genoemd moet worden)

Kijk eens in deze sectie al hoe vaak acer langs komt en hoeveel helpmij-ers de zelfde mening hebben.
Zelf ooit een Acer gehad en is dat ik toen garantie bij gekocht had wat in de drie jaar is 3x een nieuwe moederbord geplaatst en en nog wat andere reparaties dus geen beste ervaring.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan