Budget laptops

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan051

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Hallo,
Ik bezit momenteel een HP compaq nc6000 laptop met intel pentium M processor op 1,5 ghz. Er zit echter geen wi-fi ingebouwd en het werken met een losse pcmcia kaart is niet altijd even handig.

Ik gebruik de laptop eigenlijk voornamelijke voor e-mail, tekstverwerken, surfen, en msn. Ook heb ik hem nodig om foto;s van mijn digitale camera op te kunnen zetten. Omdat ik binnenkort ga studeren aan de universiteit moet de accu ook wel een redelijke tijd meegaan, toch wel zo'n 3 uur minstens.

Ik overweeg dus om een HP 6720s met Intel celeron M processor te kopen. Ik heb een budget van 500 euro dus deze laptop van 480 euro past daarin. Deze celeron processor is dan ook mijn enige twijfel, ik heb namelijk veel gehoord dat dit rotzooiprocessoren zijn die veel stroom verbruiken. Ik weet dat ik mijn laptop niet voor zware applicaties nodig zal hebben, maar het is wel belangrijk dat deze processor niet al te veel gaat zorgen voor een korte werktijd op de batterij.

Op mijn huidige laptop haal ik 3 uur met de wifi kaart erin, en 4,5 uur zonder wifi kaart erin. Als dat op de HP 6720s ook mogelijk zou zijn, zou het eigenlijk perfect zijn. Wie kan mij met deze vraag helpen?

Alvast bedankt.:thumb:
Met vriendelijke groet,
Jan

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan