Budget pc €350

• Onderwerp starter Onderwerp starter lymfo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lymfo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
Hallo,

Helaas reikt mijn kennis niet ver genoeg om hedendaags een leuke pc samen te stellen voor een bedrag van €350. Daarom roep ik jullie hulp in.

Deze pc gaat voornamelijk gebruikt worden voor office, downloaden en films kijken, maar vooral internetten en streams bekijken.

besturingssysteem is niet nodig.

Pc moet een beetje op de toekomst voorbereidt zijn.

Alvast bedankt!!

De best buy guide van tweakers is net weer uit en geeft de volgende opstelling (klik). Hij is € 40,- duurder dan je budget maar dan zit er wel alles op dus ook een scherm, muis, toetsenboard en speakers.

De best buy guide van tweakers is net weer uit en geeft de volgende opstelling (klik). Hij is € 40,- duurder dan je budget maar dan zit er wel alles op dus ook een scherm, muis, toetsenboard en speakers.

bedankt voor zover.

Alleen bij dit systeem is het totaal geheugen 2 gb en bij de andere 4 gb.

Maakt het uit dat het totaal geheugen minder is (voor eventueel toekomst)?

die bedoel ik ook... Ik vertyp me: basissysteem is juist niet van mijn hand: mijn versie is niet gekozen. Maar het budget en studentensysteem wel.;)

Maar goed. Tweakers hoeft geen rekening te houden met webshops. En als je alles bij 1 of 2 webshops wil kopn, dan komt er vaak net iets anders uit.

Neem eens contact op met gebruiker Harry Snor die bouwt leuke pc's voor een leuke prijs.

Bedankt allemaal voor jullie hulp:thumb::)

Ik denk toch dat ik een combinatie ga creëren van de BBG en het systeem in de 2de post

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan