Budget pc 300 euro

• Onderwerp starter Onderwerp starter pfoe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pfoe

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2007
Goeiemorgen,

de woonkamerpc hier is aan vervanging toe en nu dacht ik dat jullie daarbij konden helpen.

Budget
Zoals in de topictitel staat: richtprijs is ongeveer 300 euro. Alle randapparatuur is aanwezig, dus daar hoeft geen rekening mee gehouden worden.

Doel
internetten, tekstverwerking, de basisdingetjes dus.

Stilte
speelt geen rol

Assemblage
dat laat ik over aan de winkel :p

Opties
Hmmm.. Is het veel moeite om zo'n kaartlezertje in te bouwen? Anders, laat maar.. Het is geen echte vereiste.

Besturingssysteem
Ik gooi er wel windows xp op. Ik heb hier nog een exemplaar liggen dat niet gebruikt wordt, dus dat is al in orde.

Randapparatuur
Zoals vermeld, al aanwezig.

Voor de rest heb ik geen specifieke vereisten.

Ik ga op een ander spoor zitten: een tweedehands machine. Een dijk van een machine van een jaar of twee a drie oud kun je voor dat bedrag wel vinden. Die zijn per definitie 'beter' dan een nieuwe budget pc van € 300,--.

Bedankt voor de snelle reacties! (En wat een contrast met m'n trage reactie.. :o)

Zo'n asus eee box lijkt me maar niets.. Waar stop je dan je dvds in? ;)

Tweedehands.. Hmm, ik zou eigenlijk liever met een schone lei willen beginnen. Ik ben ook niet zo handig in tweedehands dingen kopen.

De twee andere opties zien er wel oké uit. Is een amd systeem niet meer waar voor z'n geld? En hebben die sites een goede reputatie? Ik beweer nu niet dat jullie onbetrouwbare links geven, maar ik koop niet elke dag iets ter waarde van €300. Misschien nog even vermelden dat ik in België woon, mocht dat een verschil uitmaken. ;)

Ik denk dat het idee van mukkel echt perfect is. Alternate is een hele goede webshop en staat goed aangeschreven.

een e6300 daar zit ook meer dan genoeg rekenkracht achter voor alle dagelijkse dingen.
Maar verwacht geen snelheidsmonster

Ik heb eens overlegd en we kiezen voor het systeem van Paranoid. Allemaal heel bedankt voor jullie reacties! :thumb:
En dan nu gaan bestellen en ongeduld kweken. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan