Budget pc 399 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geyzes

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2009
Voor mijn ouders moet ik op zoek naar een nieuwe pc.

Doel:
tekenen met google Sketchup / internet / office / online bankieren etc. Voldoende ruimte op de harde schijf is plezierig, fotografie is een hobby, dus veel foto's opslaan (niet bewerken).
Systeemeisen Google Sketchup:
-2+ GHz processor
-2+ GB RAM
-500 MB vrije harddisk plaats
-3D class Videokaart met 512+ MB geheugen of meer. Verzeker jezelf ervan dat de gebruikte videokaart driver 100% OpenGL compatibel is en up to date.
-3 button, scroll-wheel muis

Budget 399 (in een promotiefolder staat iets van die prijs tenzij hier iets anders uitkomt wordt het die)
Dat betreft deze trouwens:
LINK
Enige wat ik me afvraag is of die AMD E1-2500 wel krachtig genoeg is (= 1,4 GHZ)
maar ik ben een leek en weet dus niet of dit effectief zo is.

Ze willen graag mee zijn met windows 8 en nog een tijdje voort kunnen zodat ze niet volgend jaar opnieuw voor een nieuwe pc staan bij wijze van spreken.

Alvast bedankt,
Sjoerd

Kijk hier eens:
http://www.computerstunt.nl/

Windows zit daar niet standaard bij maar kun je in de configuratie aangeven.
Windows 7 voor € 79,- of Windows 8 voor € 119,-

ik heb de zelfe processor in mijn laptop en die doet het goed als je alles goed schoon houd ik doe zelf photoshop en illustrator en kijk af en toe een film en zit ook op internet dus ja hij is krachtig genoeg want niks crashet bij mijn latop op die processor ik heb zelf dan 2 gb ram
Voor mijn ouders moet ik op zoek naar een nieuwe pc.

Doel:
tekenen met google Sketchup / internet / office / online bankieren etc. Voldoende ruimte op de harde schijf is plezierig, fotografie is een hobby, dus veel foto's opslaan (niet bewerken).
Systeemeisen Google Sketchup:
-2+ GHz processor
-2+ GB RAM
-500 MB vrije harddisk plaats
-3D class Videokaart met 512+ MB geheugen of meer. Verzeker jezelf ervan dat de gebruikte videokaart driver 100% OpenGL compatibel is en up to date.
-3 button, scroll-wheel muis

Budget 399 (in een promotiefolder staat iets van die prijs tenzij hier iets anders uitkomt wordt het die)
Dat betreft deze trouwens:
LINK
Enige wat ik me afvraag is of die AMD E1-2500 wel krachtig genoeg is (= 1,4 GHZ)
maar ik ben een leek en weet dus niet of dit effectief zo is.

Ze willen graag mee zijn met windows 8 en nog een tijdje voort kunnen zodat ze niet volgend jaar opnieuw voor een nieuwe pc staan bij wijze van spreken.

Alvast bedankt,
Sjoerd

ik heb hier ook nog een goeie pc gevonden http://gamepc.nl/game-pc-budget?tab=configuratie#samenstellen normaal kost hij 365 euro
als hem zelf samen steld en dan meer ram en harde schijf toevoegd kom je op het zelfde geld uit hij is wel 10x sneller en heeft evenveel ram
en harde schijf en een betere videokaart en je hoeft hem zelf niet te bouwen alleen heb je nog geen windows 8 dan is 1 nadeel maar meschien ken je mensen die hem gratis voor hem er op zetten

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan