RonaldBeintema
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 feb 2010
Beste Helpmij'ers,
Het is alweer een tijdje geleden dat ik topic hier had, maar nu kan ik jullie eindelijk weer om hulp vragen
Ik heb de opdracht van mijn moeder gekregen om een goede, vlotte pc te maken voor in haar bedrijfje. Nou had ik zelf al de volgende samenstelling gemaakt, waar het mij om ging is dat hij compact, stil, snel en een beetje futureproof(USB3) zou zijn. KLIK!
IK heb voor de CM elite 360 gekozen omdat ik hem er goed uit zag zien en met een m-ATX moederbord, processorkoeler en modulaire voeding, er ook nog sprake was van een redelijke koeling van de componenten. Enige nadeel is dat hij zeer slecht leverbaar is, zou het de moeite waard zijn om er voor te wachten of suggereren jullie een andere goeie compacte kast?
Budget - 500 euro, mag eventueel wel hoger
Doel - Internet+Email Anders+Administratie+Office+Muziek+ eventueel beveiligingsysteem er op aan te sluiten.
Hoe belangrijk is stilte? - Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Zelf
Opties: nvt
Besturingssysteem - W7 Home Premium 64-bit of als iemand me zou kunnen helpen om het te downloaden met nieuwsgroepen of torrents bijvoorbeeld
Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? nvt
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
Weten jullie misschien een andere betere processorkoeler, want deze presteert namelijk nauwelijks beter dan de stock, hij is alleen wel veel stiller
Alvast bedankt,
Ronald B
Het is alweer een tijdje geleden dat ik topic hier had, maar nu kan ik jullie eindelijk weer om hulp vragen

IK heb voor de CM elite 360 gekozen omdat ik hem er goed uit zag zien en met een m-ATX moederbord, processorkoeler en modulaire voeding, er ook nog sprake was van een redelijke koeling van de componenten. Enige nadeel is dat hij zeer slecht leverbaar is, zou het de moeite waard zijn om er voor te wachten of suggereren jullie een andere goeie compacte kast?
Budget - 500 euro, mag eventueel wel hoger
Doel - Internet+Email Anders+Administratie+Office+Muziek+ eventueel beveiligingsysteem er op aan te sluiten.
Hoe belangrijk is stilte? - Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Zelf

Opties: nvt
Besturingssysteem - W7 Home Premium 64-bit of als iemand me zou kunnen helpen om het te downloaden met nieuwsgroepen of torrents bijvoorbeeld

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? nvt
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
Weten jullie misschien een andere betere processorkoeler, want deze presteert namelijk nauwelijks beter dan de stock, hij is alleen wel veel stiller

Alvast bedankt,
Ronald B
Laatst bewerkt: