budget-pc update 300 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

mattieS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jul 2013
Budget - 300 euro (of ietsjes meer kan ook)
Doel - Ik wil een computer krijgen die soepel loopt en waarop ik rustig kan internetten. Ik game ook wel eens, dus het zou prettig zijn als ik de games kan doen. Dit hoeft echter niet op de hoogste kwaliteit, maar zonder lag en rare strepen door het scherm zou wel prettig zijn. (WoW en minecraft bijvoorbeeld)
Omgeving - Het geluid maakt me niet heel veel uit, wel zou ik het graag weer zo kunnen hebben dat de zijkant er weer op kan. Bij mijn huidige PC kon dat niet want dan raakte deze, raar genoeg, oververhit.
Assemblage - zelf in elkaar zetten.

Besturingssysteem - windows 7 OF windows 8
Opties / randapparatuur - omdat het een update is heb ik al wat onderdelen: monitor, behuizing (scaleo p 2nd gen.), wifi netwerk PCI-kaart, voeding ( fsp400-60hln), dvd-lezer, kaart-lezer, en harde schijven.

________

ik had zelf al wat gezocht en had dit bedacht:

moederbord: MSI B75MA-G43
processor: I5-3350P OF I5-3330 (laatste als deze echt veel beter is)
videokaart: EVGA GeForce GT 610
RAM: Corsait 4GB DDR3-1600

is dit wat? :x

alvast bedankt

gr
MattieS

Niet echt, je hebt een veel krachtigere videokaart nodig. Ik heb een gelijkwaardig systeem als dit: http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/462384
En kan WoW op 1920x1080 resolutie spelen op high kwaliteit in 25 man raids. (100FPS met dropdowns naar max 60FPS)

De resolutie van 1920x1080 en high kwaliteit is toch echt een must anders kan je alle effecten niet zien van bosses ect.
Goedkoper dan 465 euro gaat hem toch echt niet worden.

De pc heb ik iets beter gekoeld voor je, omdat je elke keer het maximale uit je componenten moet halen. Dus zullen ze in het algemeen wat warmer worden.
Je hebt een betere processor koeler en een goede koeler op je grafische kaart.

Wel zou je zelf de pc in elkaar moeten zetten en voorzien van Windows.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan