Budget systeem, juiste keuze?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hoor ik betaal de bestelkosten wel. Welgeteld 30 euro.

Waarschijnlijk als ik dezelfde onderdelen bij azerty haal is het duurder. Waarschijnlijk van een ander merk als Crosair nog duurder. (Crosair is natuurlijk een Nederlands Product) /sarcasm on
Volgens mij is het een rekenmonster. Maar is de I3 geen qaudcore dan? Want dan vind ik het best vreemd dat een Duocore 40 a 50 euro duurder is als een qaudcore?

Maar dat rambalkje van jou is die ook 1866Mhz en latency 9? Maar de TS heeft al besloten zie ik net. Weinig nut om door te Discussiëren. Ik raad jou aan, om de link is goed door te lezen met het budget en basis model van tweakers. Kan handig zijn, dan hoef je ook niet van te voren te schreeuwen. Voor de rest is de build die jij hebt gemaakt ook niet slecht ;),
Zou alleen niet mijn keuze zijn geweest. Das het mooie ervan dat er zoveel aanbod is.

Laatst bewerkt:
T ligt eerder aan de TS als je't mij vraagt, hij stelt een vraag we advideren hem om een ander mobo te nemen en hij zegt gewoon "dit wordt hem bedankt voor jullie hulp"
terwijl hij (volgens mij) niet eens gekeken heeft naar de andere posts behalve de zijne o.O

Jongens, hartelijk dank weer voor de reactie's. Kon wel iets minder vel.

Het systeem is nog niet besteld en heb zeker even gekeken naar de door jullie samengestelde systemen en adviezen. Om alles wat beter te formuleren:

Ik ben op zoek naar een zo goedkoop en zo snel mogelijk systeem met de volgende eisen:

Processor Minimaal een i3, géén AMD. Waarom? Ik heb niets met AMD en een i3 heeft ieder geval alle nieuwe technologieën in zich.
Moederbord Voorkeur gaat uit naar het merk Gigabyte, dit omdat ik hier nooit maar dan ook echt nooit problemen mee heb gehad.
Geheugen 8GB, gezien het minimale prijsverschil in vergelijking met 4GB. Merk, Kingston bovenaan gevolgd door Corsair, OCZ en Geil.
Behuizing Géén rammelbak, beetje stevig met voorkeur voor Cooler Master of Antec.
Opslag Momenteel red vaders het met 80GB. Om toch een beetje ruimte te houden voor de toekomst een 200GB of hoger SSD. Mocht het uit de hand lopen is er altijd nog een vaste schijf bij te zetten.
Optisch Goedkoop DVD brandertje die zijn werk doet.
Voeding Voldoende power voor dit alles (en toch een beetje zuinig)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan