Budget video editing desktop samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

iHacker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 aug 2011
Ik wil graag een pc voor video bewerken samenstellen maar ik heb echt geen verstand van pc's samenstellen dus daarom vraag ik het maar.

Budget - Zo rond de 700 euro.
Doel - Video bewerken, met redelijk zware programma's zoals Adobe After Effects en Sony Vegas. Specificaties staan hier: www.sonycreativesoftware.com/vegaspro/techspec‎ en voor after effects hier: http://www.adobe.com/nl/products/aftereffects/tech-specs.html
Omgeving - De pc hoeft niet totaal stil te zijn ofzo maar hem de hele tijd horen draaien moet ook weer niet. De kast hoeft niet zo klein te zijn, er is genoeg ruimte en een grote lelijke kast stoort me niet.
Assemblage - Ik zet hem zelf in elkaar aangezien dat goedkoper is.
Besturingssysteem - Windows 7, mischien Windows 8

Hopelijk kan iemand me hierbij helpen, alvast bedankt!

Je moet in ieder geval een 64 bit besturing systeem hebben en minimaal 8GB RAM. Voor de rest vindt ik het budget te krap. Met een vette grafische kaart kan je nog de processor last offloaden naar de grafische kaart. Ik zal voor een tweede hands systeem gaan.

voor de genoemde taken heb je geen "vette" grafische kaart nodig
Sony Vegas en After Effects worden voornamelijk door de CPU en het Werkgeheugen gedaan pas als men dingen zoals 3d Renderingen gaat maken kan een Quadro/Firepro kaart een goede keuzen zijn.

voor 700 euro heb je dus echt wel een systeem die nieuw is en aan je eisen voldoen!

hier een systeempje als voorbeeld
klikerdeklik

je kan het een en ander wel verbeteren door net even wat meer geld uit te geven zoals 16GB werkgeheugen en wellicht een SSD te plaatsen

denk zelfs dat je die GT610 weg kan laten die onboard gpu van de i7 4770 is net zo krachtig...

Laatst bewerkt:
voor de genoemde taken heb je geen "vette" grafische kaart nodig
Sony Vegas en After Effects worden voornamelijk door de CPU en het Werkgeheugen gedaan pas als men dingen zoals 3d Renderingen gaat maken kan een Quadro/Firepro kaart een goede keuzen zijn.

voor 700 euro heb je dus echt wel een systeem die nieuw is en aan je eisen voldoen!

hier een systeempje als voorbeeld
klikerdeklik

je kan het een en ander wel verbeteren door net even wat meer geld uit te geven zoals 16GB werkgeheugen en wellicht een SSD te plaatsen

denk zelfs dat je die GT610 weg kan laten die onboard gpu van de i7 4770 is net zo krachtig...

Het punt is dat de monitor er ook nog bij moet.
Ik heb jouw samenstelling een beetje veranderd en ik hoop dat iemand me kan vertellen of dit zo goed is of dat ik iets ben vergeten.
En ook of dit compatible is.
Link: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...399375]=1&product[423566]=1&product[456051]=1

Het zelf in elkaar zetten gaat wel lukken en ik kan goedkoper aan een windows licentie komen.
Maar ik zit wel een beetje boven mijn budget...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan