buffer overflow detected bij mc afee

Status
Niet open voor verdere reacties.

jomel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jul 2010
De vraag is al eens gesteld maar ik zag geen echt antwoord op de vraag. mc afee geeft bij mij aan dat ik een buffer overflow heb. Ben een gewone gebruiker en ik heb wikipedia gelezen en andere informatie en ik begrijp dat er iets is wat teveel data in een buffer wil stoppen. mc afee stopt het wel maar ik blijf de melding maar krijgen. Kan ik de buffer overflow opsporen en verwijderen. Is er nu iemand die mij wil hacken of is er een programma dat niet werkt heb echt geen idee.
Graag hulp gevraagd.

Het zou inderdaat kunnen dat je iets in je systeem hebt zitten. Zou je eens een screenshot van die exacte melding willen maken.(ook van de extra details als er die bij zitten).
MC-Afee heeft namelijk verschillende meldingen op dat gebied.
Het kan namelijk dat hij alleen iets gedetecteerd heeft of verweiderd of geblockeerd.
In die melding staat ook welk bestand/programma dit veroorzaakt

Ook wil heel graag wat meer over je type pc weten. MC-Afee will op sommige puntjes wel eens loos allarm slaan.

Wat voor type Processor (Amd/intell - aantalcores - snelheid)
Wat voor geheugen ( Hoeveelheid bijv: 2GB)
Besturingsysteem (windows 95 - 98 - 2000 - xp - viesta - 7 --- Linux - Mac) + (32bit) of (64bit)
Welke versie van MS-Afee heb je? (Total security of alleen virusscanner)
Wanneer je die gegevens wild plaatsen kan ik even kijken wat het precies ies geweest.

Ik heb dit probleem ook gehad - Bij mij was het een addon voor mijn logitech-G19 keyboard die niet overweg kon met windows 7 64bit. (ben zelf daarom van mc-afee af gestapt.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan