buffer overrun detected

Status
Niet open voor verdere reacties.

jen

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
Berichten
325
Wij zijn pas gemigreerd van office 97 naar office 2003.

Een aantal collega's krijgt nu de melding:
MICROSOFT VISUAL C++ RUNTIME LIBRARY
buffer overrun detected >> als er ook maar 1 letter wordt gewijzigd in het Word document. Ik mag er dus helemaal niets mee.

Ook als ik de tekst kopieer in een nieuw document krijg ik dezelfde melding.

Openen en herstellen werkt ook niet.

Heeft iemand een idee waardoor dit komt? Of beter nog hoe ik dit kan oplossen.
 
ik ben niet helemaal zeker, maar ik denk dat er een buffer op word staat...
dwz dat er x mb voorzien wordt voor word, en wanneer deze limiet bereikt is, kan er niks meer opgeslagen worden.

en omdat jullie overgestapt zijn, zijn de worddocumenten ook verplaats waardoor deze limiet onmiddelijk overschreden is,

als het dit niet is, zou ik het echt niet weten

maar ik weet niet hoe je het kan veranderen, .....(zal nog eens zoeken)

greetz
 
jen zei:
Wij zijn pas gemigreerd van office 97 naar office 2003.

Een aantal collega's krijgt nu de melding:
MICROSOFT VISUAL C++ RUNTIME LIBRARY
buffer overrun detected >> als er ook maar 1 letter wordt gewijzigd in het Word document. Ik mag er dus helemaal niets mee.

Ook als ik de tekst kopieer in een nieuw document krijg ik dezelfde melding.

Openen en herstellen werkt ook niet.

Heeft iemand een idee waardoor dit komt? Of beter nog hoe ik dit kan oplossen.

Is dit ook bij nieuwe documenten, of bij bestaande?
Indien bestaande: zitten er macro's in?

(van 97 naar 2003 is wel een grote stap trouwens)
 
Dit is alleen met oude bestanden en er zijn geen macro's in de documenten.
 
heb nog een ideetje:

als je zo'n file opent, kijk dan eens bij: extra -> beveiliging en kijk daar eens of er iets aangevinkt staat, het kan namelijk zijn dat elk document beveiligd is tegen elke wijziging van het document

hopelijk ist da :thumb: :thumb:

greetz
 
Kijk eens op http://oplossing.be/index.php?board=92;action=display;threadid=20400
Zie onder:
Dit is een hele zware flater van Microsoft!!

Spelling af en Grammatica af voor grote documenten afsluiten is echter niet voldoende! die autocorrectie en infolabels dienen ook afgezet.

Heb je dit probleem, zet dan zeker je Taakbeheer mee in beeld. Kijk en geniet hoe je WINWORD.EXE langzaamaan...explodeert. Je hoeft er zelfs niets voor te typen, want gebeurt VOL-automatisch.

Toch weer straf dat ze het weten van SP2 Italië Office 2003 en blijkbaar niet van SP2 NL Office 2003!!!! terwijl het internet wemelt van deze fout...in alle geuren en kleuren..

Maar 1 feit is zeker, het wordt getriggerd na installatie van SP2 - daarvoor had ik er geen last van ook niet in docs van zelfs 5MB.
 
Het werkt

Helemaal super, het werkt.

Heel erg bedankt!

Groeten,

Jen
 
Beste Campos je reageert op een topic van 14-07-2006 beetje overdreven vind je niet. Het is niet gewenst om op topics te reageren die al aardig gedateerd zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan