Bugetlaptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

denechtew

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2006
Wat is de beste laptop die ik kan vinden voor 1800euro ? (max).
++Vereisten++
Géén Acer (liefst Asus of Msi)
17"
Grootte HDD
Core Duo T2400 (minstens)

Mvg Denechtew

wat heb je zelf al bekeken......

ASUS: Notebook - A7JC- 1800 +-

Deze maaar zijn er betere die ik kan krijgen voor dit geld ?

Ik denk toch dat ik bij die A7JC ga blijven ziet mij er een degelijke laptop uit.

Mag ik vragen waarom je persé geen Acer wilt? Het is een prima merk met een goede prijs / kwaliteits verhouding.

Ik heb mijn Acer al bijna een jaar, en heb er nooit problemen mee gehad. Mijn vriendin heeft ook een Acer en hiermee zijn ook geen problemen. Heb wel verhalen gehoord van de service die te wensen overlaat, maar ja.. hoevaak heb je service nodig? :)

Stap anders eens een goede pc winkel binnen (Niet Mediamarkt ofzo, die weten er vaak niks van...) en laat je adviseren.. zeg welke eisen je hebt, wat je met je laptop wilt doen en hun gaan samen met jou op zoek naar een goede laptop. :)

BrEeZeR zei:
Mag ik vragen waarom je persé geen Acer wilt? Het is een prima merk met een goede prijs / kwaliteits verhouding.

Ik heb mijn Acer al bijna een jaar, en heb er nooit problemen mee gehad. Mijn vriendin heeft ook een Acer en hiermee zijn ook geen problemen. Heb wel verhalen gehoord van de service die te wensen overlaat, maar ja.. hoevaak heb je service nodig? :)

Stap anders eens een goede pc winkel binnen (Niet Mediamarkt ofzo, die weten er vaak niks van...) en laat je adviseren.. zeg welke eisen je hebt, wat je met je laptop wilt doen en hun gaan samen met jou op zoek naar een goede laptop. :)

Wel, daar ligt het hem juist met Acer, de serverice. Ik moet er elke dag mee naar school en dus al mijn werk staat er op. Stel dat er nu iets aan is ben ik hem heel lang kwijt wegens de service van acer. Moest de service beter zijn zou ik direct een Acer nemen, of moest ik hem niet gebruiken voor school. Maar nu ga ik dus gaan voor Asus of Msi. Snapt u ?

denechtew zei:
ASUS: Notebook - A7JC- 1800 +-

Deze maaar zijn er betere die ik kan krijgen voor dit geld ?

Eeeh de Asus A7JC heb je al voor 1570 euro, check hiero :eek:
Maar ik zou kiezen voor een Toshiba Satellite P100-203, check hier ;) veel beter vind ik.

Succes nog met uitkiezen. :thumb:

Laatst bewerkt:
Ik zou toch ook eens bij Dell gaan kijken, deze lapperds komen er in tests zeker niet slecht af, zeker als je dan kiest voor de XPS serie (met 1 jaar garantie) heb je een hele rappe uitgebreidde lapperd.

maestro12 zei:
Ik zou toch ook eens bij Dell gaan kijken, deze lapperds komen er in tests zeker niet slecht af, zeker als je dan kiest voor de XPS serie (met 1 jaar garantie) heb je een hele rappe uitgebreidde lapperd.

Het ligt wel boven zijn budget, maar als je de beste wil hebben en iets meer wilt betalen dan is dit echt een beest. Goed scherm en videokaart, 2gb geheugen. Enigste minpuntje is de harde schijf maar 80gb. Maar ik zou er toch voor gaan. :D

mosiba112 zei:
Het ligt wel boven zijn budget, maar als je de beste wil hebben en iets meer wilt betalen dan is dit echt een beest. Goed scherm en videokaart, 2gb geheugen. Enigste minpuntje is de harde schijf maar 80gb. Maar ik zou er toch voor gaan. :D

Doe eens 1 jaar garantie, dan zit je precies onder de € 1800,-

Maar ik ben toch zo verliefd op Asus & MSI :) Iemand modelletjes die ze mij aanraden ? (meer info over de A7JC is welkom van mensen die deze in bezit hebben of iets over weten ik wil zo veel mogelijk info verzamelen.)

Hmmzz, verliefd zijn is vaak een slechte raadgever :rolleyes:

Als ik de reviews, testen en dergelijke zo doorlees, veegt de XPS van Dell de vloer aan met andere merken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan