Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BrEeZeR zei:Mag ik vragen waarom je persé geen Acer wilt? Het is een prima merk met een goede prijs / kwaliteits verhouding.
Ik heb mijn Acer al bijna een jaar, en heb er nooit problemen mee gehad. Mijn vriendin heeft ook een Acer en hiermee zijn ook geen problemen. Heb wel verhalen gehoord van de service die te wensen overlaat, maar ja.. hoevaak heb je service nodig?
Stap anders eens een goede pc winkel binnen (Niet Mediamarkt ofzo, die weten er vaak niks van...) en laat je adviseren.. zeg welke eisen je hebt, wat je met je laptop wilt doen en hun gaan samen met jou op zoek naar een goede laptop.![]()
denechtew zei:Nog reacties?
maestro12 zei:
mosiba112 zei:Het ligt wel boven zijn budget, maar als je de beste wil hebben en iets meer wilt betalen dan is dit echt een beest. Goed scherm en videokaart, 2gb geheugen. Enigste minpuntje is de harde schijf maar 80gb. Maar ik zou er toch voor gaan.![]()
maestro12 zei:Doe eens 1 jaar garantie, dan zit je precies onder de € 1800,-
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.