Bugs bunny & taz op avontuur door de tijd hulp gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

bugsbunnyhelpme

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 apr 2009
Hallo mensen ik ben ergens bij een paarse steen die op een plaat staat. Die plaat staat hoog in de lucht vastgebonden met touwen. Ze hebben me de tip gegeven dat ik naar de muren moet waar die touwen zitten. Maar het probleem is dat ik er niet bij kan. Ik moest ook iets met een fakkel doen. Maar eerst moest ik wat met de touwen aan de muur doen.

Nu is de vraag: Weet iemand hoe dit moet?

Laatst bewerkt door een moderator:
@bugsbunnyhelpme,

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je bericht aangepast. Dik gedrukte en grote letters komt als schreeuwen over op het internet. Heb je vraag ook een eigen plek gegeven. Het is niet netjes/gebruikelijk in te breken in iemand zijn/haar topic.

Hallo mensen ik ben ergens bij een paarse steen die op een plaat staat. Die plaat staat hoog in de lucht vastgebonden met touwen. Ze hebben me de tip gegeven dat ik naar de muren moet waar die touwen zitten. Maar het probleem is dat ik er niet bij kan. Ik moest ook iets met een fakkel doen. Maar eerst moest ik wat met de touwen aan de muur doen.

Nu is de vraag: Weet iemand hoe dit moet?

Tip vooraf: Zorg dat Taz bij 1 van de stenen staat waar de touwen zijn.

Je moet het mannetje achter Bugs Bunny laten rennen totdat hij moe is.
Vervolgens laat je Bugs Bunny de man schoppen om de fakkel te pakken.
Hierna rent Bugs Bunny naar Taz, springt op Taz en vervolgens op de platte steen om het touw aan te steken.

Het mannetje zal weggaan om een nieuwe fakkel te halen.
Zorg dat Taz bij een andere steen staat en doe weer hetzelfde als bovenstaande. Dus mannetje achter Bugs Bunny laten rennen totdat hij moe is, man schoppen etc.

Als je alle touwen hebt aangestoken, valt de paarse steen bovenop de man.

Suc6.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan