Build-in Ethernetkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

mavaros

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2003
Hallo, ik ben een computersysteem aan het updaten voor een kennis, en nu is er het probleem dat de ingebouwde ethernetkaart geen verbinding wil maken met i-net. In de hardware settings geeft de PC wel aan dat de kaart (is build in) aan het systeem hangt, en correct werkt, maar dit is dus niet het geval. Als ik mijn eigen ethernetkaart (PCI VIA RHINE III) in de PC steek kan ik wel het I-net op, dus aan de verbinding op zich (CHELLO KABEL) ligt het niet.

Mijn vraag is dus: Hoe krijg ik de build in ethernetkaart van het systeem aan de praat. Drivers al diverse malen geïnstalleerd (automatisch en handmatig).

Het systeem is een AMD DURON 1.3 GHz met het moederbord:
ECS K7SOM+ socket A met een SIS 900 fast ethernetkaart (build in).

Kijk bij ECS, download de goede driver, installeer de NIC, plug de kabel erin, reset het kabel modem en voer ipconfig /renew uit... Dit zou dan gewoon moeten werken (vooral die laatste 2 stappen niet vergeten)...

allerbelangrijkste is (denk ik.....) dat de onbord netwerkcard geen uitroepteken en / of cirkel met kruis erin vertoont binnen apparaatbeer. Als dat het geval is, moet je ff wachen op een posting van deskundigen op dit gebied.

Zijn er wel een uitroepteken en / of cirkel met kruis erin zichtbaar, dan wordt 't een ander verhaal..............

Deskundig

Nou ik wou gaan vragen in de bios vd pc wel aangegeven staat of die onboard kaart wel mag werken.
Mischien zouden jullie daar eens naar moeten kijken.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan