buitenlandse bank koppelen aan je webwinkel

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
is het mogelijk om een buitenlandse bank zonder problemen te koppelen aan je website, winkel
zodat mensen via die bank producten kunnen kopen en uiteraard betalen
en dat via die rekening naar mijn rekening wordt overgemaakt
want niet in alle landen is internet banking zo populair als hier in Nederland

Kan iemand me helpen met deze vraag

Graag advies

Jeroen

Eeeh, geen idee.
Ik weet wel dat het erg handig is om PayPal toe te voegen.
Dat is internationaal, en veel mensen hebben het, en het is makkelijk aan te maken.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

geachte Hr Bram

Hartelijk dank voor uw snelle reactie !!!
Uiteraad is PayPal erg handig
Wat niet zo leuk is aan paypall is dat IK Zoveel procent aan hun moet betalen van de kosten die ik maak

Hartelijk dank

gezocht naar oplossingen

Hierbij zoek ik nogmaals advies met betrekking op deze vraag:
Ik ben met een plan bezig een webwinkel op te zetten die ook voor buitenlanders ter beschikking wordt gesteld
Waar leveringen in dat land mogelijk is

Valuta, kan gewijzigd worden nu wil ik ook een selectlist van select bank or creditcard
Visa/master card Ideal maar ook bijv Deutche bank of Kasikorn Bank
(ik noem maar wat )

ik zoek mogelijkheden om via deze banken betaal opties te bieden voor mijn webwinkel,
Nou is het nog niks maar ik ben haastig opzoek naar oplossingen

Moet ik dan van elk van die bank een apparte app, of iets hebben
of moet ik dom weg een lijst maken maak het geld over naar rekening dit

(Dat lijkt me ouderwets)

het liefst wil ik een automatiche koppeling

Graag advies

Als je denkt dat Paypal duur is, kun je er beter niet aan beginnen, aangezien je altijd hoge transactie kosten hebt bij het gebruik van een bankrekening van een ander. Want dat is wat je wilt. Je wilt betalingen accepteren van klanten in het buitenland die op een bankrekening kunnen betalen van hun eigen land. Dan heb je een contract met een Payment Service Provider zoals Buckaroo of Ogone nodig. Daar betaal je honderden Euro's eenmalige kosten voor, tientallen euro's per maand en een aantal procent per transactie. Dit zijn complexe administratieve koppelingen waar je voor betaalt. Je kunt dan ook de buitenlandse iDeal betaalmethodes integreren, maar voor elke betaalmethode betaal je vaak een bedrag aansluitkosten of maandelijkse kosten.

Mocht je professioneel (betaald) advies nodig hebben, dan verneem ik het graag via onze website.

Groeten,

Manolito
-----------------------
Website compleet met Content Management Systeem voor slechts € 350,00 ! www.clickbizz.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan