Bulletproof FTP zeer langzaam

• Onderwerp starter Onderwerp starter Peje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Peje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
Hi,

Al lange tijd heb ik een ftp server draaien met bulletproof ftp. Tot kortgeleden was ik daar zeer tevreden over. Sinds kort heb ik alleen een probeem mee. Als ik een bestand via mijn interne netwerk van mijn server naar mijn PC wil halen komt de snelheid 9 van de 10 keer niet boven de paar kbps uit. Vroeger en nu nog heeeeel af en toe haalt iet maximum van 11 mbps!

Heeft iemand dit eerder mee gemaakt of zijn er ideeen hoe dit op te lossen.

Even nog wat achtergrond informatie (niet onbelangrijk:) ):
  • Om te testen heb ik de firewall van zowel de PC als de server uitgezet -- helpt niet
    Ik gebruik de passive mode
    Kort geleden heb ik op mijn PC tijdens het opstarten een foutmelding gehad dat door het besturingssysteem niet gevonden kon worden. Op dat moment kon ook niet opgestart worden vanuit veilige modus of vanaf het laatst bekende werkende OS. Een dag later gaat het opstarten weer wel. Deze foutmelding heb ik +/- een week gehad en nu al een hele tijd niet. Alleen het afsluiten neemt nog steeds +/- 15 minuten in beslag (totdat je uberhaupt de keuze krijgt). Misschien dat dit er iets mee te maken heeft (iets met de hardware in mijn PC :rolleyes: )?

Grtz,
Peje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan