Buma Stemra / Politie virus verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker46

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Hallo.

Ik ben opzoek naar een website waar als het ware staat uitgelegd in een stappenplan hoe je die virus kunt verwijderen.

Ik had er laast wel één gevonden maar ben de naam even kwijt.

Alle andere tips voor het verwijderen zijn ook welkom.

Bedankt :thumb:

Had ik laatst ook,gewoon je virusscanner zijn werk laten doen in safe mode

Druk op CTRL+L Wanneer de malware zich voor doet, voer msconfig in en klik op OK. Open het tabblad "Opstarten", zoek naar een vermelding die bestaat uit een willekeurige reeks karakter en vink deze af. Start vervolgens de computer opnieuw op. Het virus wordt nu niet geladen wanneer je de computer opstart, maar bevind zich nog steeds overbodig op de hardeschijf. Verdere instructies wanneer jij zover bent.

* Wanneer CTRL+L geen effect lijkt te hebben, sleep dan het raam naar beneden.

Laatst bewerkt:
Druk op CTRL+L Wanneer de malware zich voor doet, voer msconfig in en klik op OK. Open het tabblad "Opstarten", zoek naar een vermelding die bestaat uit een willekeurige reeks karakter en vink deze af. Start vervolgens de computer opnieuw op. Het virus wordt nu niet geladen wanneer je de computer opstart, maar bevind zich nog steeds overbodig op de hardeschijf. Verdere instructies wanneer jij zover bent.

* Wanneer CTRL+L geen effect lijkt te hebben, sleep dan het raam naar beneden.
Die van mij vond ik makkelijker :P

1. Schakel de PC uit.
2. Start hem weer op.
3. Bij "windows opstarten" afsluiten.
4. Opstarten.
5. Kies "opstartherstel".
6. Ga terug naar de laatste update!

Het buma stemra virus word nu verwijderd en je kan je PC gewoon gebruiken zoals daarvoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan