Bundespolizei virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oshikuru

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2012
Okey ik ben ten einde raad. En probeer mijn geluk op dit forum als mijn laatste redding.
Ik heb gisteren een virus opgelopen. Na een beetje op het net te zoeken ben ik er achter gekomen dat het om het bundespolizei virus gaat.
Verder heb ik naar oplossingen gezocht op het net. Ik ben een IT student dus ik weet redelijk goed wat ik doe.
Ik heb ook naar deze post gekeken en het virus is vrijwel hetzelfde alleen kan ik niet in safe mode opstarten.
http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php/25-Geïnfecteerd?

Maar alle oplossingen maken gebruik van de safe mode. Als ik dit probeer te doen dan krijg ik hetzelfde scherm als bij het normaal opstarten.
Ik heb alle safe modes geprobeerd maar geen enkele werkt. Ik hoop dat dit een beetje voldoende informatie geeft in mijn probleem.

B.v.D

Nee, het probleem ligt zo. Wanneer ik de computer in safe mode opstart vraagt het mij weer in te loggen. Wanneer ik dit doe verschijnt het scherm weer van het virus. Ik kan niks doen bij het scherm. Als ik langs dit scherm kan komen kan ik het virus wel verwijderen.

Ja en dat is hetzelfde verhaal. Vandaar dat ik op dit forum post. Bij alle tutorials zie ik dat iedereen met de safe mode kan opstarten. Bij mij blijkt dit niet het geval en blijft het scherm gewoon terug keren. Hierdoor kan ik niks uitvoeren om het virus te verwijderen.

Ik heb de laptop met het virus erbij gepakt en bij het opstarten in de safe mode geeft die het volgende bericht:

Een helemaal wit scherm met de volgende 2 regels tekst.

Please wait while the connection is beeing established.

en

Bitte warten Sie wahrend die verbindung hergestellt wird.