Bureablad/ scherm probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evilash

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
sinds vorige week is me eigen pc stuk gegaan (moederbord overleden) maar ik heb nog een tweede pc die ik nu gebruik
maar ik heb daar een raar probleem mee wat ik nog niet mee heb gemaakt
ik heb dual screen 2 schermen van 24 inch en de indeling van het scherm is gewoon verkeerd
bevoorbeeld bij me rechte scherm heb ik rechts en er onder 2 zwarte vakken ik kan daar geen pictrogrammen plaatsen
het lijkt wel als of alles is opgeschroven

aan de schermen ligt het niet dat weet ik zeker
moet ergens met de vidoekaart temaken hebben denk ik zelf maar weet het niet zeker
heb al nieuwe drivers geinstalleerd maar dat werkte niet
ik heb een screen gemaakt
Naamloos.png

het zit er gewoon niet uit zo als het hoort

iemand bekent met dit probleem ?

Al geprobeerd bij instellingen voor tweede beeldscherm (configuratiescherm->Vormgeving en persoonlijke instellingen ->Beeldscherm->Resoluten) gewoon even op detecteren te drukken?

Wat je kan proberen is, eerst is een beeldscherm aansluiten en dan een beetje instellingen proberen

werkt niet ik heb het probleem ook met een scherm dus ik snap het niet echt hoe ik dit moet oplossen

werkt niet ik heb het probleem ook met een scherm dus ik snap het niet echt hoe ik dit moet oplossen
Dit vindt ik zeker ook vreemd, en ik zou je er helaas ook niet verder mee kunnen helpen, misschien kan je kijken of dit probleem vaker voorkomt met jouw
grafische kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan