bureablad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaber

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
hallo iedereen,

nadat ik op een site ben geweest heb ik veel spyware adware binnegekregen ik heb adware er overheen laten gaan en ook eenfull systeemscan met panda antivirus .

Maar de probleem nu is dat ik bij de eigenschappen van m'n breuablad niet alle tapbladen te zien krijg
5fg2t3
weet iemand misschien hoe ik dit weer kan fixen want ik kan nu namelijk m'n achtergrond niet veranderen ook niet als ik bij een plaatje rechtermuisknop druk en dan als achtergrond gebruiken .

HELP !!!!

meestal werkt het wel. Heb je je pc opgestart? Doe dat nog is en wacht even voordat je hem weer aanzet

jah ik heb m'n pc ook opnieuw gestart alleen mijn thema was veranderd en mijn bureaublad achtegrond ging van zwart naar baluw

Geplaatst door Rimsic
meestal werkt het wel. Heb je je pc opgestart? Doe dat nog is en wacht even voordat je hem weer aanzet

CONTACT?!

Dit is een met spyware besmette PC. Dat los je niet op door even een regfixje te draaien :confused:

ja ik heb contact, dat zie je vaak dat er zo'n tabblad mist en het is al die keren dat ik het zag opgelost. Rustig maar :eek:

Geplaatst door Rimsic
ja ik heb contact, dat zie je vaak dat er zo'n tabblad mist en het is al die keren dat ik het zag opgelost. Rustig maar :eek:

Ik wil alleen maar zeggen dat jij en Jaber doorgaan op het tabbladje terwijl er meer aan de hand is :).

probeer het 's met hitman pro, dat programma is gemaakt door mark loman(een fries, fryslan boppe!!:D). En die download bij de installatie zo'n 5 of 6 anti spyware programma's die allemaal scannen en bij elke keer dat je het programma gebruikt worden de updates gedownload en dergelijke!!! Zeer handig tegen spyware.

Tijdens alle scans kun je het beste je computer even alleen laten. Dan neemt hitman pro even de controle over van je computer.

Maar bij mij werkt het in ieder geval perfect!!!

Veel succes.

EEN FRIES :8-0:

Sinds wanneer ligt Almelo nou weer in Frieland?

Anyway; na het draaien van HMP zal je probleem zeer waarschijlijk niet weg zijn al heeft het wel wat opgeruimd.
Post dan alsnog een HJT-log.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan