Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Systeemherstel al geprobeerd?Geplaatst door mcl
Hallo, als ik via START naar Bureau accessoires ga, dan staat er "leeg"
Hoe krijg ik de programma's weer te zien?
Geplaatst door rve123
Controleer ook even of er niet iemand zo leuk is geweest om de snelkoppelingen verborgen te maken.
Je hebt gelijk het kan niet. Ik was even in de war met iets andersGeplaatst door l.slaats.
Kan je snelkoppelingen dan ook verbergen? Mij lukt dit niet![]()
Geplaatst door roby
Waarom staat deze trouwens bij Office algemeen .
Geplaatst door roby
Klik met je rechtermuis op de taakbalk >eigenschappen Dan tabblad Menu start> aanpassen en kijk eens bij geavanceerd of er wel programma`s bij je start menu staan , anders kun je ze via daar toevoegen .
Kijk ook even in het configuratiescherm >software en dan windows onderdelen toevoegen of verwijderen .
Er moet een vinkje staan bij Burea assessoires en hulpprogramma`s . staat er wel een vinkje maar is die grijs dubbelklik dan even op die regel en kijk of de rest ook aangevinkt is bij dit onderdeel .
Roby
Waarom staat deze trouwens bij Office algemeen .
Geplaatst door l.slaats.
@ XP_PC.
Dan mag jij mij eens uitleggen hoe jij dat doet met die snelkoppelingen. Leer ik nog wat bij![]()
Geplaatst door l.slaats.
@ Roby.
Wat jij hier post staat volledig duidelijk beschreven in die link van microsoft. Lijkt mij dubbelop!![]()
![]()
Geplaatst door XP_PC
Ik klik rechts op de snelkoppeling, eigenschappen, verbergen..
Ik vind het handig om de items wel in het startmenu te hebben maar niet direct klikbaar. Windows een beetje "idiot-proof" maken zeg maar.
Geplaatst door l.slaats.
@XP_PC.
Lukt mij niet, net zoals ook rve123 dat niet lukt. Wat doe jij dan wel goed, en wij verkeerd?
En wat is "idiot-proof" eigenlijk?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.