Bureau-accessories/entertainment verwijderd..?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KilicTR

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
Hey ,

Gisteren heb ik via Configuratiescherm/Software/Windows onderdelen verwijderen/toevoegen iets verwijderd per ongeluk (Bureau-accessories/entertainment)

Wanneer ik naar Bureau-accessories/entertainment ga, staat er leeg..:confused:
Ik kan het weer toevoegen via m'n xp cd, maar het pc pakt het niet, maar vorig week nog wel :( ik heb meerdere dingen verwijderd geloof ik..

Ik heb op g00gle gezocht maar vond niks, dus vraag ik het hier, deze forum heeft me meerdere keren geholpen:D

Mijn vraag is eigenlijk:
Kan ik het zonder opnieuw installeren van xp terug krijgen?

Alvast bedankt,

Kadir

Heb je al geprobeerd om via Configuratiescherm/Software/Windows onderdelen verwijderen/toevoegen de onderdelen weer te installeren.

Heb je al geprobeerd om via Configuratiescherm/Software/Windows onderdelen verwijderen/toevoegen de onderdelen weer te installeren.
ja heb ik gedaan, daar vraagt windows om het xp cd, en wanneer ik het xp cd erin zet, pakt de pc het niet, ik zie het ook niet op Deze Computer staan.. :|

ik heb geprobeer om philips DVD+-RW DVD8881 te installeren, lukt ook niet :|

Hmm dus je optische drive werkt ook niet, zie je wel het icoon van je optische drive in deze computer staan.?
Kijk ook even bij apparaatbeheer of er toevallig geen gele uitroeptekens staan.

Hmm dus je optische drive werkt ook niet, zie je wel het icoon van je optische drive in deze computer staan.?
Kijk ook even bij apparaatbeheer of er toevallig geen gele uitroeptekens staan.

ja er staat een gele uitroepteken, ik heb cd erin gezet, en geklikt op stuurprogramma bijwerken, werkt niet..
ook heb ik op "zoeken naar gewijzigde apparaten" , nog steeds hetzelfde..

misschien dat ik mn driver op het internet moet downloaden?

heb een asus m2a mx moederbord AMD 690V Chipset, het cd pakt hij niet dus misschien dat ik het moet downloaden?

verwijder de optische drive met het gele uitroepteken en start de pc eens opnieuw op.
Als het goed is zal windows automatisch je optische drive detecteren

verwijder de optische drive met het gele uitroepteken en start de pc eens opnieuw op.
Als het goed is zal windows automatisch je optische drive detecteren
gedaan, nu zie ik weer het gele uitroeptekentje.. :(
zal ff weer opnieuw starten met het cd erin..

EDIT: gedaan, restarted met cd erin, komt zo'n nero boot loader met een menu a,b,c,d.. heb ik cd eruit gehaald en opnieuw gestart .

zal ff win xp cd erin zetten en via die boot menu proberen te repareren...

geprobeert om te repareren, vraagt om het nummer van het installatie om te repareren..:|

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan