Bureaublad beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jongen1988

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2005
Hallo,
Ik wilde het volgende vragen:

Sinds kort heb ik drie beeldschermen op de computer aangesloten waarvan 2 17 inch zijn en 1 15 inch. Nu wil ik een bureaublad maar krijg die niet op elk beeld gelijk, want op de de 17 inch beeldschermen is het bureaublad prima maar op de 15 inch past het bureaublad niet helemaal. Dit wilde ik graag veranderen maar na zelf wat uitgeprobeert te hebben kom ik er maar niet uit. Misschien weten jullie hoe ik dit kan oplossen.

Alvast Bedankt

Tim Noorlandt

Je zult de beeldresolutie kleiner moeten maken wil het beeld wat op de 17inch wordt geprojekteerd ook op de 15inch wordt weergegeven.
Maar...... als het goed is heb je dan ook software gekregen bij die grafische adaptor en daarin kun je ook een hoop exprerimenteren, hier zul je ook wel degelijke instellingen kunnen plegen neem ik aan.
De vuist regel is trouwens wel, altijd gelijke maten gebruiken bij aansluiting meerdere monitoren om een bureaublad te delen of te herzien over meerdere monitoren.

100% eens met jjw.
Wat je nog kunt proberen is je muis verplaatsen naar de 15"
Dan rechtse klik, eigenschappen, instellingen, rechtse klik op beeldje 3 (de 15") en dan "gekoppeld".

Klik nu met links op beeldje 3. Stel nu de resolutie naar wens in.
toepassen en ok.
Even herstarten.
ALs het goed is, moet dat lukken, maar handig is het niet.
3x dezelfde monitor is het mooiste.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan