bureaublad heeft geen iconen meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Berichten
640
Hallo
net het ene probleem opgelost dient het andere zich al weer aan.
wWat ik nu weer heb: mijn pc start gewoon op en ik krijg ook gewoon de achtergrond te zien maar daar heb je het dan ook wel mee gehad. Mijn iconen en taakbalk zijn verdwenen. ik kan nu alleen nog maar computeren als ik ctrl-alt-del doe en dan via mijn taakbeheer doet alles het wel.

ik heb al explorer.exe ingetypt en dan zie je een paar seconden het bureaublad met de pictogrammen en dan valt hij weer weg. ik heb al een virusscanner laten lopen (Norton internet security 2008) maar die vond niets . ik zelf heb het idee dat na gebruik van hitmanpro het probleem is ontstaan.

wie o wie kan mij helpen of goede raad geven.

gr carina
 
Is Systeemherstel nog een optie? Om die te openen kan je bij Taakbeheer > Uitvoeren rstrui intypen.
 
Ik ga het meteen proberen en meld zometeen of het werkt, ik hoop van wel
 
hoi Stranger


ik ben naar taakbeheer gegaan en geklikt op nieuwe taak en daar heb ik rstrui ingevuld maar hij doet niets.
Doe ik het nu goed of moet het anders?
 
Probeer het eens in de veilige modus. (Opnieuw opstarten, en dan op F8 drukken voor het Windows laadscherm).
 
Hoi,

Ter controle: zijn er meerder xp-accounts waarmee ingelogged kan worden; kijk dan eens onder een andere account (of maak deze even aan) of het daar ook zo is.
Heb je in elk geval duidelijk of het aan de kernel van Windows of aan je gebruikersprofiel ligt.
 
Het prbleem is opgelost met de onderstaande tip.
werkte perfect.

ik plaats hem maar want misschien heeft er iemand wat aan.

:thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Carina1,

Jouw oplossing heb ik verwijderd.
Waarom...elke oplossing in een hijacklog is namelijk weer anders.
Wat bij jou goed is kan bij een ander fout zijn.
En daarbij...logs nakijken doen ze bv bij hijackthis.nl of nucia.eu en ga zo maar door.
Daar doen wij bij Helpmij.nl niks meer aan.

gr. en suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan