Bureaublad icon vaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

pinotje

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2007
Berichten
9
Hallo allemaal,


Als ik naar de icoontjes kijk van Mozilla Firefox en Adobe Reader 9 dan zie ik linksonder de icoon een vage plaatje...

desktop_icon.jpg


Hoe haal ik dat weg?
Of hoe kan ik dat corrigeren?

Alle hulp is welkom!
Alvast bedankt voor de moeite voor de antwoorden op mijn vraag.
 
als je dubbelklikt op deze icoontjes,,opent het dan het betreffende programma??
Waarschijnlijk niet denk ik..
Ff verwijderen(configuratiescherm-software),en opnieuw installeren dan zal het probleem opgelost zijn(hoop ik:))

greetzz
 
als je dubbelklikt op deze icoontjes,,opent het dan het betreffende programma??
Waarschijnlijk niet denk ik..
Ff verwijderen(configuratiescherm-software),en opnieuw installeren dan zal het probleem opgelost zijn(hoop ik:))

greetzz

Ik kan de programma's allemaal gewoon openen, dus als ik op de desbetreffende icoon klikt dan opent hij gewoon het programma.
 
En als je ander pictogram kiest voor deze programma's.
 
Volgens mij waren die vage plaatjes vroeger de befaamde pijltjes waardoor aangeduid is dat het over een shortcut ging.

In Windows termen : de "overlay" van uw icons is naar de knoppen.
Misschien een registerfout door één of ander programma veroorzaakt ??

Oplossing ??? Moeilijk te zeggen.

Je kan altijd eens een programma downloaden die de vervelende pijltje bij shortcut opkuist.
Misschien zal dit dan ook mee opgekuist worden ??


FxVisor
De snelkoppelingen hebben namelijk een pijltje met een witte achtergrond. Niet problematisch, maar als alles toch in die transparante Vista-stijl is, dan moeten ook de snelkoppelingen eraan geloven. Het bedrijf Frameworkx heeft hier het gratis tooltje FxVisor voor. Dit programma maakt van het huidige snelkoppelingspijltje een mooi pijltje zonder witte achtergrond. Mocht u helemaal geen behoefte aan een pijltje hebben, dan kan FxVisor er ook voor zorgen dat Vista helemaal ‘pijlloos’ wordt.
 
Volgens mij waren die vage plaatjes vroeger de befaamde pijltjes waardoor aangeduid is dat het over een shortcut ging.

In Windows termen : de "overlay" van uw icons is naar de knoppen.
Misschien een registerfout door één of ander programma veroorzaakt ??

Oplossing ??? Moeilijk te zeggen.

Je kan altijd eens een programma downloaden die de vervelende pijltje bij shortcut opkuist.
Misschien zal dit dan ook mee opgekuist worden ??


FxVisor
De snelkoppelingen hebben namelijk een pijltje met een witte achtergrond. Niet problematisch, maar als alles toch in die transparante Vista-stijl is, dan moeten ook de snelkoppelingen eraan geloven. Het bedrijf Frameworkx heeft hier het gratis tooltje FxVisor voor. Dit programma maakt van het huidige snelkoppelingspijltje een mooi pijltje zonder witte achtergrond. Mocht u helemaal geen behoefte aan een pijltje hebben, dan kan FxVisor er ook voor zorgen dat Vista helemaal ‘pijlloos’ wordt.

Hey Korten!

Thanks! Ik heb FxVisor 3.1 gedownload, het probleem is nu gefixt.

Met behulp van FxVisor heb ik nu dat mini-shortcut's helemaal uitgeschakeld...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan