bureaublad iconen verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack009

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2006
hallo

ik heb 2 weken geleden xp opnieuw geïnstalleerd, ook omdat ik al wat problemen had van verschillende aard.

ik heb wat software opnieuw erop gezet, alles prima. nu start ik mijn computer vandaag en hij start gewoon op alleen heb ik geen iconen meer op mijn bureaublad en geen werkbalk, verder reageert hij niet op rechtermuisklik, ik snap hier niets van.

ik denk niet dat het aan de xp-versie ligt want op mijn andere computer doet hij het prima

bvd

jack

CTRL-ALT-DEL, Dan in Windows Taakbeheer: Bestand -> Nieuwe taak, typt hier: explorer en druk op enter. :thumb:

CTRL-ALT-DEL, Dan in Windows Taakbeheer: Bestand -> Nieuwe taak, typt hier: explorer en druk op enter. :thumb:

ik zie dat je maar 1 keer reageert maar ik kan je geen pb sturen
geprobeerd maar reageert niet , opent wel taakbeheer

toch bedankt

Fijn :) Als het je niet lukt om met scan software die op je pc staat te scannen (om welke reden dan ook), probeer dan online scanners ;). Je kunt wel op internet namelijk.

Heb je toevalling WindowsBlinds gedownload?
Of iets aan je werkbalk verandert, zoals de naam van je startknop of iets anders in de look van windows?

Heb je toevalling WindowsBlinds gedownload?
Of iets aan je werkbalk verandert, zoals de naam van je startknop of iets anders in de look van windows?

nee ik heb "hunter xp pro gedownload" en verder heb ik inieder geval niet bewust iets verandert, alles deed het ook gedaan een aantal dagen , maar ik sloot het delaatste keer af toen alles het nog gewoon deed er was verder niets, en de volgende ochtend bij het opstarten had ik dus dat probleem.

groet

Probeer eerst eens dat hunter xp pro ofzo eraf te gooien.
Dat soort programma's zijn nooit helemaal veilig.

Druk tijdens opstarten op F8 en kies voor veilige modes met netwerkverbinding,dan verwijder je hunterxp en ga je online scannen bij http://housecall.trendmicro.com/emea/ op spyware en virussen.
Kijk dan eens of alles weer terug is als je weer normaal opstart.
suc6

Denk niet dat een virusscan iets helpt. Hunter XP Pro is tenslotte geen virus.
Denk dat je dan beter af bent met een register- en spyware scan.
zo mogelijk ook nog loze bestanden-scan.

Denk niet dat een virusscan iets helpt. Hunter XP Pro is tenslotte geen virus.
Denk dat je dan beter af bent met een register- en spyware scan.
zo mogelijk ook nog loze bestanden-scan.

ook dit ga ik proberen

wat mij het meest bevreemd is ik het op mijn andere computer waar ik de zelfde hunter xp heb gebruikt niets van deze problemen heb

ik denk dat ik het er toch maar afgooi niets heeft tot nu toe geholpen

toch allemaal bedankt voor de genomen moeite

jack

Er kan zoveel fout gaan met het installeren van dit soort programma's. Een registersleutel, een andere build van XP, verschillende updates enzovoort enzovoort.
Beste is om dit soort dingen gewoon niet te gebruiken. Dan is WindowBlinds nog het beste.

klinkt als een probleem met gebruikersprofiel.
Doe eens linker muisknop op "deze computer" eigenschappen
dan "hardware" en dan hardware profielen. Kijk of er mischien 2 profielen zijn en probeer desnoods van profiel te veranderen.

Gr Donk4y

klinkt als een probleem met gebruikersprofiel.
Doe eens linker muisknop op "deze computer" eigenschappen
dan "hardware" en dan hardware profielen. Kijk of er mischien 2 profielen zijn en probeer desnoods van profiel te veranderen.

Gr Donk4y

HOI DONK4Y

ik heb inmiddels mijn pc opnieuw geinstalleerd met dezelfde versie alles doet het nu prima , maar dat was eerst ook ik heb in ieder geval jouw advies opgevolgd en gekeken naar de profielen, om dat uit te sluiten, er is nu maar 1 profiel.
maar in ieder geval bedankt voor je reaktie

gr

jack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan