Bureaublad icoontjes verdwenen/hersteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GiGaN00B

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2013
Berichten
25
Beste lezer,

Zonet heb ik COD1 verwijderd en dat via start, programma's verwijderen etc.. Na het verwijderen zag ik dat mijn bureaublad leeg was. Ik geschrokken, snel ernaar gekeken en ja hoor. Het bureaublad is helemaaaaaaal leeg. Alleen Computer Eigenaar (documenten) en Prullenbak zitten erop. VOor de rest is mijn huiswerk en andere dingen weg.
Systeemherstel stond volgens het systeem uit, ik ben radeloos.
Weet iemand hoe ik die bestanden terug kan halen?

Ik heb al Rechter muisknop-> pictorgrammen schikken op-> bureaubladpictogrammen weergeven geprobeerd maar niet gelukt en de prullenbak is leeg.
Windows Save Mode ook leeg.
Win7 Ultimate
 
Laatst bewerkt:
Werkt : Rechtermuisklik - Beeld - Bureaubladpictogrammen weergeven? Of gewoon opnieuw opstarten
 
Heb je al opnieuw opgestart? en dat aanvinken kun je gewoon even 'onvinken' en dan weer aanvinken, misschien dat dat helpt.
 
Kun je wel gewoon via de Start knop of dat vlaggetje naar je programma's? als dat zo is, dan wordt het een tijdje wat pictogrammen naar je bureaublad slepen...
 
Kun je wel gewoon via de Start knop of dat vlaggetje naar je programma's? als dat zo is, dan wordt het een tijdje wat pictogrammen naar je bureaublad slepen...

Ja, ik kan gewoon via de Start knop naar alle programma's. Die snelkoppelingen van de pictogrammen zullen mij een worst wezen, ik wil mijn school dingen terug. Dat is namelijk ook foetsie en onvindbaar op mijn computer.
 
oei... Kun je niet een systeemherstel uitvoeren, zodat je je pc kan resetten zoals die 1 dag terug was? Ik weet niet hoe, maar het moet ergens via configuratiescherm kunnen.
 
och god ja. nou.. nu moet ik je vragen of die schoolspullen belangrijk waren?
 
De optie van Royonix ziet er interessant uit.

Verder:
Bekijk de volgende mappen:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> shell:desktop
Kijk of daar wat staat van wat je zoekt.
Andere plek om te kijken:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> %userprofile%\Desktop

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Aanvulling op dnties:
Die vet gedrukte opdrachten kun je ook gebruiken in de adresbalk van de Verkenner.
 
Dankjullie wel. Het probleem is opgelost, alleb estanden op het bureaublad zijn verwijderd en nu ben ik de bestanden aan het recoveren met R-studio
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan