Bureaublad instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchbull

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Hallo,

Ik heb een vaag probleem met mijn bureaublad instellingen.

Wanneer ik op het bureaublad op de rechtermuisknop druk om de eigenschappen voor het beeldscherm te wijzigen, dan kan ik alleen maar kiezen uit schermbeveiliging en instellingen.

Hoe krijg ik de andere menu's terug, zodat ik mijn achtergrond, vormgeven enz. weer terug krijg??

Grt

ik denk dat je bedoelt"start" rechtermuisknop en dan eigenschappen,hier heb je een aantal mogelijkheden om je bureublad aan te passen.

Geplaatst door marcel bosveld
ik denk dat je bedoelt"start" rechtermuisknop en dan eigenschappen,hier heb je een aantal mogelijkheden om je bureublad aan te passen.

Nee, die bedoel ik niet.

Ik bedoel de eigenschappen voor het beeldscherm.

Normaal kun je kiezen uit schermbeveiliging, instellingen, vormgeving, achtergrond, enz.

Nu heb ik er echter nog maar 2, alleen schermbeveiliging en instellingen. Nu staat bijvoorbeeld mijn achtergrond gecentreerd, terwijl ik die wil spreiden, maar ik kan dat nu dus niet aanpassen.

Dat had ik ook,was een gevalletje spyware en via de hulp van ASO kan ik mijn buroblad weer instellen via de rechtermuisknop.

Geplaatst door puppie
Dat had ik ook,was een gevalletje spyware en via de hulp van ASO kan ik mijn buroblad weer instellen via de rechtermuisknop.

Wat heb je toen precies gedaan?

ALs het goed is werkt die manier van tanja, want deze vraag is hier al iets van 4x gestelt dacht en alle keren daarmee opgelost (zover ik mij dat kan herinneren :o )

Geplaatst door Rimsic
ALs het goed is werkt die manier van tanja, want deze vraag is hier al iets van 4x gestelt dacht en alle keren daarmee opgelost (zover ik mij dat kan herinneren :o )

Ja, bij mij werkt het ook, super!!

Moet eerlijk zeggen dat ik deze keer niet de moeite heb genomen om te zoeken :o .......zal de volgende keer dat wel doen!!

Mooi dat het werkt. Tool was niet mijn idee natuurlijk, maar ik kon mij deze vraag inderdaad ook herinneren.

Blij dat de tool werkt.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan