bureaublad met eigen foto valt iedere keer weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvsweg159

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2008
Als ik een foto wil op mijn bureaublad van mijn eigen archief dan valt deze iedere keer weg na opnieuw opstarten. Wat kan dit zijn? Dan wordt het bureaublad iedere keer zwart.

Als ik een foto wil op mijn bureaublad van mijn eigen archief dan valt deze iedere keer weg na opnieuw opstarten. Wat kan dit zijn? Dan wordt het bureaublad iedere keer zwart.

Een zwart optredend bureaublad is een gevolg van een illegale windows 7 versie.

is deze windows wel geactiveertd deze problemme heb ik ook gehad je moet hem gewoon activeeren en klaar

je kan kijken of je windows geactiveerd is bij deze computer rechtermuisknop en dan eigenschappen .

onderaan het venster zie je windows geactiveerd staan ?

als dat zo is ligt het probleem ergens anders

microsoft essentieels

Er is reeds geactiveerd... anders kan je namelijk microsoft essentieels niet installeren...

Kan er misschien ook aan liggen dat je het Hoog contrast indeling van Windows 7 hebt geactiveerd. Kijk even hier
Methode om het (weer) uit te schakelen zou in datzelfde stuk tekst moeten staan. Alternatief eens kijken wat er gebeurt bij de volgende toetscombinatie:
Alt-links + Shift-links + PrtScn (Print Screen)
(=Hoog contrast in- of uitschakelen)

Verdere tips heb ik niet. Zou bijv. ook kunnen liggen aan een of ander geïnstalleerd 'pimp'-programma op de pc die zich bemoeit met de thema's en uiterlijk van Windows 7.

Tijs.

Laatst bewerkt:
probeer dit is

ga naar je start menu en in de zoekbalk :

search gpedit.msc then useraccounts, adminstrative templates, control pannel, personlation, if you see anything that is enabled then change it to not configured.

als je de pc opniewue start krij je dan ook een melding van win 7 en als je een zwarte beeld hebt heb je dan ook letter onderaan of niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan