bureaublad op tv

• Onderwerp starter Onderwerp starter hehe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hehe

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Hoi allemaal.

Een kennis van me heeft de pc op de tv aangesloten en kan gewoon dvd kijken. Alleen nu heeft ze haar bureaublad niet meer op de pc maar ook op de tv.
Hoe krijgen we dit weer in orde? Kan iemand de reddende tip geven?

Thnx 'n Greetz
H

Dus je hebt de monitor en de TV tegelijkertijd aangesloten op je video kaart? als dat zo is kun je bij de Display Properties -> settings -> advanced schakelen tussen TV en Monitor.

Zo werkt het in iedere geval bij mijn Nvidia drivers wel. Laat ik het anders zeggen, die schakelt automatisch van TV naar monitor wanneer ik de S-VHS kabel uit de videokaart trek (GForce 4 Ti4200)

dus je wilt je beeld op pc en tv kunnen bekijken in plaats van alleen op tv ? is het niet?

Hallo

@de paashaas
we gaan dit eens doen kijken wat er gebeurd.

@darkice
dat klopt.

Greetz
H

is het niet rechtsklik op bureaublad en uitvoer naar tv + monitor ? of zoiets

Gaat het om een Nvidia GeForce4 kaart? Kijk eens wat er bij beeldscherminstellingen -> geavanceerd -> nView staat aangevinkt. Is dat 'kloon', dan zou je op tv precies hetzelfde moeten zien als op de monitor. Zet je 'm op standaard, dan zou je moeten kunnen kiezen waar je beeld wilt hebben.

Laatst bewerkt:
gelukt

Nou het is gelukt....
Uiteindelijk met horizontaal verbreden ipv met kloon.
De winkelier nog gesproken daar kwamen we er niet mee uit en die hield het op een softwarematige fout van nvidia.........

Uiteindelijk wat gepield en het is gelukt mede dankzij jullie tios zodat ik een beetje wist waar ik op moest letten.

thnx en greetz
hehe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan