Bureaublad-Pictogrammen aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PKingswood

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Berichten
172
Ik heb een programma geïnstalleerd. Alles ging goed.
De snelkoppeling op het bureaublad veranderde echter na enige tijd spontaan van het orginele pictogram naar een pictogram alsof het een onbekend bestandstype zou zijn.
Als ik op het pictogram dubbelklik, wordt het programma wel gewoon opgestart. Klik ik met de rechtermuisknop op het pictogram en vraag ik de eigenschappen op, zie ik zowel op het tabblad "Algemeen" als op het tabblad "Snelkoppeling" wél het juiste pictogram staan.
De knop "Ander pictogram" is uitgeschakeld, dus kan ik geen enkel ander pictogram kiezen. Dat vind ik ook al zo vreemd.
Dus: het programma werkt wel probleemloos maar Vista maakt zo te zien een paar schoonheidsfoutjes die ik graag wil oplossen. Wie kan mij helpen?
 
wat je gewoon effe makkelijk kan doen, is gewoon effe het eraf gooie en opnieuw installeren, of restore als dat erbij staat moet je dat effe proberen.:thumb:
 
Oké, ik ga het even opnieuw installeren en ben benieuwd of het om een incident gaat of dat hetzelfde schoonheidsfoutje terug komt.
Ik laat het je weten.
 
We zijn nu weer een week verder en alles is nog steeds zo als het hoort.
Hiermee lijkt het "probleem" opgelost te zijn!
Wat ik wel vreemd vind, is dat het programma bij het opstarten steeds controleerd welke bestands-extenties al dan niet aan dit programma gekoppeld zitten. Ik heb immers aangevinkt dat deze controle niet meer uitgevoerd hoeft te worden.
 
oke ben blij dat het probleem opgelost is:D

oke dat is wel heel appart dat ie dat doet maar als het zo niet meer doet, is dat ook weer opgelost:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan