Bureaublad pictogrammen & taakbalk weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

themazzel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2009
Berichten
2
Hallo mensen,:confused:

Ik heb heel google al afgespeurd naar dit probleem, vanalles al geprobeerd wat ze schreven, maar iedereen heeft weer wat anders....
Hopelijk kunnen jullie me helpen, ik weet het niet meer....

Ik start de pc op; wachtwoord ingevuld enzo; uw instellingen worden geladen...
Dan krijg ik alleen mijn achtergrond te zien, zonder iets 'erop'.
Rechtermuisknop werkt niet, Ctrl-alt-delete wel,
Explorer(.exe) al geprobeerd, die reageerd niet. (zandloper enkele seconden, that's it)
Kan C: niet in, hij is nu online virus aan het scannen.
Systeemherstel werkt niet, want meneer start hierna niet meer op. (heb de pc van 's avond 9 tot 's middags half 5 aan laten staan, niks..........]

Help :( ... Thanks!
 
Hallo mensen,:confused:

Ik heb heel google al afgespeurd naar dit probleem, vanalles al geprobeerd wat ze schreven, maar iedereen heeft weer wat anders....
Hopelijk kunnen jullie me helpen, ik weet het niet meer....

Ik start de pc op; wachtwoord ingevuld enzo; uw instellingen worden geladen...
Dan krijg ik alleen mijn achtergrond te zien, zonder iets 'erop'.
Rechtermuisknop werkt niet, Ctrl-alt-delete wel,
Explorer(.exe) al geprobeerd, die reageerd niet. (zandloper enkele seconden, that's it)
Kan C: niet in, hij is nu online virus aan het scannen.
Systeemherstel werkt niet, want meneer start hierna niet meer op. (heb de pc van 's avond 9 tot 's middags half 5 aan laten staan, niks..........]

Help :( ... Thanks!
deze al geprobeert?
http://social.answers.microsoft.com...e/thread/96367415-c1af-41f4-8b9e-ac1818d83887
 
Oh, thanks voor de tip.. Maar helaas ben ik niet zó goed in Engels, dat laat ik morgen door iemand anders doen..

Even een update; de virusscanner stond vast, systeemherstel 3e x geprobeerd, nu is hij weer aan het afsluiten.. (sinds 6 uur deze keer)..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan