bureaublad pictogrammen te groot

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0175

Banned
Lid geworden
21 feb 2007
ik heb sins kort vista home premium maar ook iets vervelends wat ik bij xp niet had:
de pictogrammen zijn te groot hierdoor is het bureaublad veel te snel vol zie onder (bij xp waren deze altijd lekker klein
vista1cn9.jpg

er is nog wel een kleinere mode maar deze is wel erg klein en ziet er bovendien niet uit:
vista2qn6.jpg

tot slot ik heb ook nog problemen met de interface knopen onder starknop ,flitsende venters
m'n grafische kaart ondersteund wel aero, bekend?
dan verward hij ook nog icoontjes van pictogrammen, bekend?

Laatst bewerkt:
Rechtsklikken op bur.blad, en dan kiezen: ->beeld->"klassieke pictogrammen". Wil wel eens helpen.(Bij mij tenminste).
Ik heb er dan 10 onder elkaar.

Laatst bewerkt:
als ik dat doe krijg ik die gekke kleine pictogrammen van het onderste plaatje de afstand tussen de pictogrammen is te groot.

Je hebt gelijk. Eigenlijk zouden er 10 grote pics onder elkaar moeten kunnen passen.
Wellicht is er een of andere manier om het raster aan te passen of komt hier toch nog t.z.t.
een update van. (Moet voor Windows gemakkelijk zijn).

Laatst bewerkt:
Rechtsklik op je bureaublad->kleur en vormgeving van vensters->Geavanceerd->Item->bureaublad->Ruimte tussen pictogrammen.

Laatst bewerkt:
:thumb:

Las/lees ik overal dat het niet kan, is het nog steeds hetzelfde, alleen op een andere plaats die ik niet had gezien.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan