Bureaublad pictogrammen verdwijnen?!.

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERMERCEDES

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Berichten
208
:confused: Ik heb XP home Edition.
Gebruik nieuwste Internet Explorer 7.

ALTIJD als ik bezig ben met een Multimedia speler om een film te bekijken,bewerken etc..
Gaat er iets fout krijg melding kan ik rapporteren aan Microsoft word opgemaakt en verzonden NIET verplicht als ik het wil,Maar dan zien ik UITSLUITEND mijn bureaublad achtergrond rest zoals startbalk,werkbalk,pictogrammen ALLES verdwijnt.moet ik herstarten met CTRL+ALT+DEL kan ik ook niks ondernemen zodat alles retout komt.
wat gaat er FOUT!,Heb geen enkel idee.

Ik gebruik diverse Multimedia spelers hier kan het niet aan liggen,ligt het soms aan de explorer maar met de vorige explorer versie 6 had ik hetzelfde!.

Het rapport wat word opgemaakt & verzonden is gigantisch groot anders had ik het hier wel neergezet?!

Herkent iemand dit irritande euvel?:confused:

Alvast bedankt!.:thumb:
 
Als alles aan pictogrammen en start balk ed verdwijnt betekent dit meestal dat explore.exe in de processenlijst is gecrasht. Meestal herstelt deze zich vanzelf, maar soms ook niet. Je kunt proberen als je deze handmatig beeindigt of het dan terugkomt. En uiteraard handmatig de processen afsluiten die met de gecrashte multimedia speler te maken hebben afsluiten. Kijk dan ook meteen welke processen de meeste systeembronnen gebruiken. Als dit een 'zinloos' proces is kun je die afsluiten en kijken of daarmee de boel terugkomt. Het proces dat de meeste bronnen gebruikt is op dat moment vaak de boosdoender.

Helaas is dit geen echte oplossing maar meer probleembestrijding. Ik hoop niettemin dat het iets uitmaakt. De rapporten van Microsoft zijn m.i. niet zinvol.
 
Waarschijnlijk heb je video codecs die conflicteren. Gebruik geen codecpaketten of gebruik alleen de codecs die je nodig hebt. Een benodigde codec kun je zien met Gspot http://www.headbands.com/gspot/

BSplayer is een goede player.

Succes,
MCP
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk heb je video codecs die conflicteren. Gebruik geen codecpaketten of gebruik alleen de codecs die je nodig hebt. Een benodigde codec kun je zien met Gspot http://www.headbands.com/gspot/

BSplayer is een goede player.

Succes,
MCP

alles verwijderd,was me mails aan het lezen weer alles weg???
conflift zegt het maar
oh en nog iets aut.update staat op JA elke dag aut.
er word niets geupdate ik ging ff handmatig kijken ja hoor augustus 2006 heel wat nieuwe updates ff binnengehaald PC werkt gelijk sneller met name herstarten etc soepeler
alles is actief firewall XO.ik heb SP2,updates op aut.elke dag maar niets komt aut.binnen vaag zeg?

En dit probleem gaat erggg irriteren ik kan wel van alles gaan verwijderen
zal ik anders firefox nemen i.p.v. explorer van microsoft hoor positieve geluiden over deze browser?

maakt niet uit wat ik doe ff een conflict gelijk rapport kan ik melden aan microsoft of niet mijn keuze daarna FLOEP alles weg zit ik tegen me gekozen bureaublad achtergrond te kijken weer CTRL+ALT+DEL bij processen CPU gebruik alles oo
alleen bij niet actieve staat 99 deze kan ik niet beindigen en nog enkele zoals svchost ofzo ook niet wat ik ook doe weg is weg komt niet terug dus wederom herstarten?
wie het weet mag het zeggen JOOST?
:( :( :(
 
Firefox i.p.x. Internet explorer 7 momenteel geen problems indien het weer mocht gebeuren laat ik het weten ,inderdaag explorer 7 beta versie maar ik had ook problemen met explorer 6 dus ligt niet aan de beta versie
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan