bureaublad pictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

roco

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2002
Berichten
45
als ik op het bureaublad met de rechtermuis klikt verschijnt het scherm met onder andere "pictogrammen schikken op" en daar zit hem het probleem alles is nl lichtgrijs en dus niet te aktiveren en/of deaktiveren hoe het komt.....zeg het maar, verder heb ik in het verleden eens gekozen voor de optie bureaublad pictogrammen verbergen om mijn wallpaper mooi uit te laten komen maar nu kan ik deze funtie niet ongedaan maken omdat ik deze keuze gewoon nergens meer kan vinden. wie kan mij helpen, het is allemaal wel niet zo spannend maar het is gewoon vervelend en vreemd. BVD
 
Het is wel niet het antwoord op je vraag maar waarom sleep je eigenlijk niet al je pictogrammen naar de taakbalk?
Heb je een mooi bureaublad ook!
attachment.php
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Elisa
Het is wel niet het antwoord op je vraag maar waarom sleep je eigenlijk niet al je pictogrammen naar de taakbalk?
Heb je een mooi bureaublad ook!
attachment.php

allereerst sorry voor de late reactie maar ik was het helemaal vergeten........terwijl ik op Ibiza aan het strand lag.
maar inderdaad dit bedoel ik niet, wel een goed plan maar ik wil mijn taakbalk zo leeg mogenlijk houden maar bedankt voor het mee denken.
gezien de weinige reacties zal het wel geen simpel probleem zijn dus Format C here i come.
 
Wat betreft die verborgen pictogrammen, heb wat zitten schoffelen op i-net, of het wat is...?

Heb je soms deze wizard gebruikt?
Uit deze link: "De wizard Bureaublad opruimen wordt automatisch om de 60 dagen uitgevoerd. U bent zo netjes dat u deze wizard niet nodig hebt? Of u bent zo chaotisch dat u deze wizard niet wilt gebruiken? De wizard laat zich in een handomdraai uitschakelen:

Klik op Configuratiescherm, klik op Vormgeving en thema's en klik vervolgens op het pictogram Beeldscherm.
Klik in het dialoogvenster Eigenschappen voor Beeldscherm op het tabblad Bureaublad en klik vervolgens op Bureaublad aanpassen.
Schakel het selectievakje Elke 60 dagen de wizard Bureaublad opruimen uitvoeren uit zodat de wizard niet meer automatisch wordt gestart."

* En deze: Herstel verwijderde bureaublad pictogrammen

Wanneer u een bureaublad pictogram wilt verwijderen (mijn documenten, deze computer, mijn netwerklocaties en internet explorer) kunt u daar met uw rechtermuisknop op klikken en kiezen voor "verwijderen". Bent u van gedachten veranderd dan kunt u deze pictogrammen ook snel weer terug plaatsen. Klik met uw rechtermuisknop op het bureaublad en kies "eigenschappen". Selecteer het tabblad van het bureaublad en kies "bureaublad aanpassen". Bij "bureaubladpictogrammen" kunt u het pictogram aanvinken dat u herstellen wilt. Sluit door op OK te klikken alle geopende vensters. Breekpunt.nl

* En dan nog deze: beetje raar taal gebruik maar scroll naar onder het midden en mogelijk kan je daar nog iets mee, antwoord van Weazle: http://www.pcwereld.be/node/view/829
 
Laatst bewerkt:
maar inderdaad dit bedoel ik niet, wel een goed plan maar ik wil mijn taakbalk zo leeg mogenlijk houden maar bedankt
Die taakbalk was bij mij vol met programma's die ik op dat moment gebruikte. ;)
Dat scherm laat alle programma's zien. Dit komt pas tevoorschijn als je op de >> klikt op de taakbalk.
Zo is je bureaublad dus helemaal leeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan