Bureaublad pictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MVANDEVORST

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2006
Ik heb een aantal pictogrammen op mijn bureaublad van mijn laptop staan waarvan het icoon slechts voor de helft zichtbaar is.
Je zou kunnen zeggen dat het icoon in 2 gedeeltes naast elkaar staat. Het icoontje is dus niet in zijn geheel zichtbaar.
Ik heb b.v. een snelkoppeling gemaakt van www.buitenradar.nl
Ik heb de snelkoppeling al verwijderd en opnieuw op mijn bureaublad geplaatst, maar telkens met het vorenstaande resultaat.
Het icoon van b.v. Internet Explorer, Google Chrome, Mijn documenten wordt wel correct weergegeven.
Wat is hiervan de oorzaak?
Misschien dat iemand mij een advies kan geven hoe ik deze pictogrammen in zijn geheel op mijn bureaublad kan zetten.

buitenradar? ;)

Plaats een een schermafdruk van je bureaublad of een gedeelte ervan dat het probleem laat zien.

Ik heb intussen een schermafdruk gereed, maar hoe kan ik deze verder doorsturen?
Heb dit nog nooit aan de hand gehad.
Ik heb inmiddels gevonden om de schermafdruk als bijlage toe te zenden, echter nu blijkt weer dat het bestand te groot is.
Hoe nu verder?

Laatst bewerkt:
Dat ziet er inderdaad erg vreemd uit.
Geen idee wat daar de oorzaak van kan zijn.

Ok, kan je even een RechterMuisKlik doen op een van die snelkoppelingen? Klik op Ander pictogram, & kopieer dan even de regel naast Bladeren terug naar het forum.

Ik vermoed dat je een of ander plaatje hebt geselecteerd dat te groot of ongeldig is voor een pictogram.
Buienradar behoort standaard het pictogram van iexplorer.exe te gebruiken (of een andere als standaard ingestelde browser), CAO Kapper komt mij niet bekend voor, maar AVG is wel correct.

Laatst bewerkt:
Bedankt maar weer voor jullie suggestie en reacties.
Ik heb voor sommige vreemde afbeeldingen al een ander pictogram gekozen, met goed resultaat.
Nog ter aanvulling: als ik deze vreemde pictogrammen verwijder en opnieuw een snelkoppeling op het bureaublad plaats, verschijnt evenwel
weer de vreemde weergave. Raar, maar waar.
Ik denk dat ik hiermee zal moeten leven. Op zich natuurlijk geen 'grote' ramp, maar e.e.a. blijft echter wel vreemd.
Temeer daar de pictogrammen voorheen wel allemaal correct waren. Wat nu de reden is dat sommige pictogrammen zo'n vreemde weergave
te zien geven, is voor mij een raadsel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan