Bureaublad reageert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

NicolaiIII

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
Na het opstarten van XP krijg ik een bureablad zonder snelkoppelingen, ook de rechter muisknop werkt niet meer. Wel kan ik nog taakbeheer opsarten, en ogenschijnlijk draaien alle services.

Ik hoop dat iemand dit fenomeen herkent en kan helpen herstellen.

Nico

Probeer deze register-fix. Download het reg-bestandje (kies Opslaan), dubbelklik er op en ga akkoor met toevoeging van de gegevens aan het register.

Sluit alles af en herstart de PC. Heeft het geholpen?

Laatst bewerkt:
Probeer deze register-fix. Download het reg-bestandje (kies Opslaan), dubbelklik er op en ga akkoor met toevoeging van de gegevens aan het register.

Sluit alles af en herstart de PC. Heeft het geholpen?

hoe op te slaan rechts klik krijg je niet de mogelijkheid en links klik word het bestandje geopend

Tja, dat kan duidelijker, mee eens. Bij mij lukt het door een keer op de link te klikken. Dan opent zich het IE7 downloadvenster, met de keus uit Uitvoeren of Opslaan. Zoals ik aangaf, kiezen voor Opslaan.

Edit: om het nog duidelijker te zeggen:

Bijlagen

• RegDown.jpg
    RegDown.jpg
    82,1 KB · Weergaven: 84
Laatst bewerkt:
Tja, dat kan duidelijker, mee eens. Bij mij lukt het door een keer op de link te klikken. Dan opent zich het IE7 downloadvenster, met de keus uit Uitvoeren of Opslaan. Zoals ik aangaf, kiezen voor Opslaan.

Edit: om het nog duidelijker te zeggen:

ja maar niet iedereen gebruikt IE7,ik dus firefox en dan werkt het niet blijkbaar,dus als je even het nummer geeft zoals het op die site staat is het messchien opgelost:D

Ik heb het bestandje gedownload en uitgevoerd, maar heeft niet geholpen. Het is niet zo dat ik alleen mijn snelkoppelingen niet heb, maar ik kan vanuit mijn bureaublad niets doen. Wel kan ik met CRT, Alt DEL het taakbeheer openen. Lijkt erop dat 1 services niet is opgestart. Mijn zoontje (boefje) vertelde me dat het gebeurde nadat hij een nieuwe achtergroend had geinstalleerd.

Werkt het wel in veilige modus ?
Zo ja doe eens een virusscan in veilige modus.

Hmz, veilige modus kan ik niet vinden. Ik hengst op F8 maar er gebeurd dan niets. F2 wel, maar dat is weer bios.
Is er een XP repair mogelijkheid?

De/een F lock toets misschien?

Met F5 kan het ook, overigens.

Met die taskmanager een nieuwe taak uitvoeren, explorer.exe.

Laatst bewerkt:
met de taskmanager taken uitvoeren lukt dus wel, weet het nu even niet. Het is een vaag probleem.

Open dan via taskmanager je virusscanner en scan.

Een systeemherstel uitvoeren van voor het probleem, eventueel in veilige modus, een malware scan met spybot uitvoeren, ook eventueel in veilige modus zijn ook nog een paar opties, lees overal dat het toch te maken heeft met een besmetting van iets.

yo, ik ben de zoon van nicolaiii en het is mijn pc waar het probleem op is:( en ik snap er niks van we hebben ales gebrobeerd en niks helpt. Ik denk dat we de pc gewoon opnieuw moeten instaleren, En als er dus nog geen oplossing gaan hem dus vanavond opnieuw instaleren.

Greetz Tyz3r

Ik ben dus de paps van ty3zer.
Ik heb het systeemherstel voorstel van Lange pier gedaan en alles is goed gekomen.
Bedankt mensen voor het meedenken!

Nico

als ik mijn pc op start werkt alles prima maar naar een tijdje werkt het bureablad niet meer en kan ik ook niet op het internet de emails kan ik wel openen
wie kan mij helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan