Bureaublad spookt

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
Mijn bureaublad spookt een beetje. Als ik me pc aan doen heb ik gewoon een normaal bureaublad, maar deze verandere als ik mijn monitor tijdelijk uitzet en dan weer aan doe is het ineens kleine en zie ik die zwarte balken.

Ik heb niet interessant zitten doen met me instellingen die zijn gewoon

Flatron 795 FT 17 inch
1024 x 768
85 Hertz
Geforce 4200 Ti 128 Mb :confused:

En als je dat bureaublad voor je neus hebt en je drukt dan op f5, wat gebeurd er dan?

Het klinkt alsof je die balken links en recht of onder en boven hebt????

Zo ja dan ligt het niet aan je bureablad maar aan de monitor die niet meer fullscreen wil draaien, je zou kunnen kijken of je die optie hebt ergens het heet degause, dit zou in het menu van de monitor moeten zitten, mits je natuurlijk een mnu gestuurd monitortje hebt, zo niet dan wordt het tijd voor een stofzuiger van binnen, als je hier aan begint zorg er dan voor dat het beeldscherm minimaal een dag of 3a4 uit is en de stekker er ook uit is.

Ik heb die balken alleen links en rechts. Maar het rare is ook als ik opnieuw opstart heb ik het niet meer, maar na een tijdje weer wel. En als ik die balken niet heb, dan is het beeld wel erg breed....

De aansturing intern in de monitor zal dan toch een beetje van slag zijn, mischien dat je tijdelijk een twede monitor van iemand mag lenen om te zien of je het dan ook hebt, dan weet je zeker dat het niet door je grafische kaart komt.
Ik gok er toch op dat de monitor is vervuild hoor.
Wat voor merk is het?

Nou zie ik net staan dat je een lcd scherm hebt, dan neem ik mijn woorden terug, dat heeft het niets te maken met je beeldscherm, uiteraard kan die van slag zijn en kun je dit het beste uitproberen met een 2e monitor maar vies kunnen dit soort schermen niet woorden van binnen.
Degaussen heeft ook geen zin.
Excuus voor de reactie die geen zin hadden.

Kheb geen tft is gewoon een normale koelkast ding beeldscherm:D maar dan met zwarte balken aan die zijkant

Dan kom ik toch terug op mijn reacties, wat een puinhoop zo niet, ik lig met koorts achter de pc, is dat een goed excuus.......

Ik zo proberen een 2e monitor te regelen bij een kennis, vriend, vriending, ergens en kijken of het probleem zo blijft, zo niet dan herhaal ik mijn woorden door te zeggen dat het waarschijnlijk door vuilighed in de monitor zit.

Heeft het ook geen zin als ik een format c: doe want ik heb zo''n probleem niet eerder gehad, of moet ik dan maar het risico nemen om het schoon te maken :(

nou je gaat wel erg ver voor een probleem wat waarschijnlijk niet aan Windows ligt, je kunt geen tweede monitor regelen of je systeem kast eens meenemen naar iemand en de boel daar aansluiten?

:( Is goed probeer ik dat van de week ff te regelen, dan meld ik het wel weer hierzo hoe het gegaan is..

Bedankt alvast :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan